خانه » بازی » شبیه سازی » پول توشه 1.4.2 – دانلود بازی ایرانی Pooltooshe مود پول بینهایت اندروید

پول توشه 1.4.2 – دانلود بازی ایرانی Pooltooshe مود پول بینهایت اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
پول توشه
  • آپدیت
  • نسخه 1.4.2
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 1013
  • نظر: 25
محبوبیت 82% 82%

اسکرین شات ها

پول توشهپول توشهپول توشهپول توشهپول توشهپول توشهپول توشه

دانلود نسخه جدید بازی پول توشه – Pooltooshe به همراه نسخه مود با سکه بینهایت

هم اکنون نسخه 1.4.2 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید آپدیت شد!

بازی پول توشه یک بازی ایرانی در سبک شبیه ساز است که توسط استودیو دریچه توسعه داده شده و در مارکت های داخلی و خارجی منتشر شده است. این بازی دارای گرافیک کارتونی و فانتزی نسبتا خوبی میباشد و بک گراندی طنز را به همراه خودش دارد از متن هایی که توسط نویسنده بازی گرفته تا کارکتر های درون بازی، از این رو باید از این بازی انتظار یک بازی جالب و باحال داشته باشیم. امتیاز بازی در گوگل پلی دارای بیش از ۱۰۰ هزار نصب و دارای امتیاز ۴.۷ از ۵ میباشد که میتوان ارزیابی کرد که با بازی نسبتا خوبی طرف هستیم.

در بازی پول توشه که شما باید کار و کاسبی جدید راه بیاندازی تا به پول و درامد برسی این دفعه شما باید هر کاری که فکر میکنی که پول توش هست رو راه اندازی کنی و مشتری جذب کنی و فروش خود رو بالا ببرید. بعد پیشرفت نسبی میتونید شخصیت های جدید رو باز کنید و با انها ادامه بدید و گزینه ها و کسب کارهات رو ارتقا بدی و این مورد که بعضی ها منتظر اشتباه از سوی شما هستند تا راپورت شما را به پلیس بدهند به خاطر کارهای غیر قانونی که انجام میدهید پس حواستان باید حسابی در این مورد جمع کنید.

بازی پول توشه مود شده با سکه و مقادیر بینهایت

اگر از این بازی خوشتان اومده میتوانید بازی معدنچی را هم امتحان کنید. اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این بازی بسیار زیبا را به همراه نسخه مود شده اختصاصی فراروید به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید.

پول توشه
بازی پول توشه توسط سپر امنیتی تایید شده