خانه » بازی » معدنچی 2.6 – دانلود بازی ماجراجویی The Miner + مود شده اندروید

معدنچی 2.6 – دانلود بازی ماجراجویی The Miner + مود شده اندروید

آپدیترایگان
معدنچی
  • رای: 31
  • نظر: 0
محبوبیت 93% 93%

اسکرین شات ها

معدنچیمعدنچیمعدنچیمعدنچیمعدنچی

دانلود بازی ماجراجویی معدنچی برای اندروید + مود بینهایت

به نسخه جدید آپدیت شده + مود (افزایش به کاهش مقادیر 🪙)

 معدنچی یا The miner عنوان یک بازی بسیار جذاب هیجان انگیز از استودیو مهدی یار برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما به عنوان یک معدنچی باید به زیر زمین بروید و زمین را حفر کنید تا به گنیجنه ها برسید. به دنبال گنجینه ها و سنگ های معدنی بگردید و ان ها را بیابید. هدف از انجام اینکار رسیدن به پول و ثروت است، زیرا شما صاحب یک معدن پولساز هستید. این بازی سبک نوستالژیک را دنبال می کند.

این بازی ماجراجویی کار یک معدنچی را در معدن روایت می کند. کاراکتر بازی شباهت زیادی به بازی مهدی یار دارد. کاراکتر بازی به دنیای معدن دعوت می شود که در ان جا ماجراجویی های زیادی را باید دنبال کند. با تلاش و‌گشت و گذار باید سنگ ها و معدن ها را بیابید. زمین را بکنید و حفر کنید تا به عتیقه جات ها دست پیدا کنید. با فروش سنگ ها و عتیقه های، می تواند دستگاه های جدیدی را برای معدن خریداری کنید. در ابتدا بازی به صورت ساده شروع می شود و تنها یک کلنگ را در اختیار دارید. کم کم با پیش روی در بازی شما ایتم ها و توانایی های زیادی را به دست می اورید. به جست جو بپردازید و عتیقه ها و گنج های تاریخی ایران را پیدا کنید. از بازی های پیشنهادی فراروید به شما در این پست نیز میتوان به بازی 41148 از مهدی فنائی اشاره کرد.

بازی معدنچی مود با مقادیر بینهایت اندروید

بازی طراحی بسیار جذابی دارد و از رنگ بدی دلنوازی برای تصویر بازی استفاده شده است. همچنین گرافیک HD بازی و تم موسیقی هیجان انگیز بازی را به جذاب تر می کند. المان های مختلفی در بازی وجود دارد که همه از نکات مثبت بازی می باشند. این بازی افلاین اجرا می شود. گیم پلی بازی دو بعدی و ساده می باشد که شما معتاد این بازی خواهید شد. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دانلود کنید.

معدنچی
بازی معدنچی توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *