خانه » بازی » شبیه سازی » Parkour Simulator 3D – دانلود بازی “شبیه ساز پارکور” اندروید + مود

Parkour Simulator 3D – دانلود بازی “شبیه ساز پارکور” اندروید + مود

آپدیترایگان
Parkour Simulator 3D
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Parkour Simulator 3D برای اندروید

Parkour Simulator 3D _شبیه ساز پارکور! عنوان یک بازی بسیار جذاب، یک بازی هیجان انگیز از استودیوی بازی سازی Akadem برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی جذاب شبیه ساز شما باید مهارت های خود را به کار بگیرید و به یک ورزشکار پارکور حرفه ای تبدیل شوید. در خیابان ها بدوید و با استفاده از مهارت ها و حرکات پارکور و قدرت بدنی خود را بالا ببرید. از موانع ها بپرید و حرکات خود را به نمایش بگذارید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 2.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما در نقش کارکتر اصلی هستید که باید در مکان های متنوع حرکات بسیار جذاب و خفنی را به نمایش بگذارید. شما با انجام این حرکات نمایشی از طرفی اقدام به جمع اوری امتیاز و پول کنید و برای خریداری آیتم های خاص استفاده کنید. از طرفی دیگر می توانید سطح خود را بالا می برید. حرکات پارکور در مکان های مختلفی مانند پشت بام ساختمان های شهر، زمین های ناهموار و خیابان عا پل ها و یا… را می توانید انجام دهید. قطعا این بازی تجربه ای متفاوت از بازیهای شبیه ساز پارکور را برایتان رقم می زند. با انجام ماموریت های مختلف و دویدن با بالاترین سرعت و عبور از موانع با فنون حرفه ای پارکور به بهترین بازیکن پارکور تبدیل شوید. یکی دیگر از بازی های جذاب پارکوری بازی Vector: Parkour Run می باشد که آن را اصلا از دست ندهید.

کنترلرهای لمسی جالب بازی به شما امکان انجام آسان حرکت ها را می دهد. گرافیک خیره کننده اچی دی با جزئیات زیاد نیز در کنار کنترلر خوب یک بازی پارکور فوق العاده را ایجاد می کند. اگر از علاقه مندان به پارکور هستید سریع این بازی را دانلود کنید تا بهترین تجربه را بکنید. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *