خانه » بازی » ایفای نقش » RAID: Shadow Legends – بازی یورش : اسطوره هایی از دنیای سایه‌ها

RAID: Shadow Legends – بازی یورش : اسطوره هایی از دنیای سایه‌ها

آپدیترایگان
RAID: Shadow Legends
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش آفرینی RAID: Shadow Legends برای اندروید

RAID: Shadow Legends – یورش: اسطوره هایی از دنیای سایه ها! عنوان یک بازی بسیار هیجان انگیز در دسته بازی های نقش آفرینی از استودیوی Plarium Global Ltd برای سیستم عامل اندروید می باشد. در بازی شما برای نجات دنیای تلریا تلاش کنبد. شما باید افسانه‌ای‌ترین جنگجویان را از نیروهای روشنایی و تاریکی را دور هم جمع اوری کنید. آن‌ها را تمرین دهید تا بتوانند به همراه هم بجنگند، آن‌ها را به سلاح مجهز کنید و بهترین گروه یورشی قوی را بسازید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما در نقش قهرمانانی افسانه ای و اسطوره ای هستید که در دنیایی به نام تلریا می باشید. شما برای نجات این سرزمین ها باید بسیار تلاش کنید. دشمنان زیادی از شیاطین و اهریمن ها به این منطقه مهم و استراتژیک حمله کرده اند. در این بازی شما می توانید از بین نژادها و انواع مختلف قهرمانان خود را مثل جادوگران، الف ها، شوالیه ها و … را به عنوان قهرمان خود  انتخاب کنید. هر شخصیت در بازی قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد و مخصوص خود را دارد. این ویژگی ها را دیگر قهرمانان ندارند و هر ویژگی مخصوص یک قهرمان است. پس یک قهرمان درست را انتخاب کنید تا بتوانید از ویژگی ها و قابلیت های آن استفاده کنید. اگر به این سبک از بازی علاقه دارید،بازی Samurai Story را از فراروید دانلود کنید.

بازی دارای بخش های مختلفی است. مانند کمپین های PVE و رقابت های PVP می باشد. در بخش PVE شما باید مراحل و مأموریت های انفرادی بازی را در 13 قسمت مختلف انجام دهید. با انجام ماموریت ها شما به امتیازها و آیتم های خاصی را در به دست می آورید. در بخش PVP می توانید با مبارزه با دیگر بازیکنان اقدام به جمع آوری امتیازهای XP و امتیازهای دیگر برای افزایش سطح بازیکن کنید. بازی دارای طراحی ها بسیار عالی و حرفه ای می باشد و جزئیات گرافیکی آن بسیار جذاب است. گیم پلی بازی بسیار روان و خوش ساخت است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

RAID: Shadow Legends
بازی RAID: Shadow Legends توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *