خانه » بازی » اکشن » دانلود Samurai Story – بازی اکشن آفلاین داستانِ سامورایی اندروید + مود

دانلود Samurai Story – بازی اکشن آفلاین داستانِ سامورایی اندروید + مود

آپدیترایگان
Samurai Story
  • آپدیت
  • نسخه 4.3
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Samurai StorySamurai StorySamurai StorySamurai Story

دانلود بازی Samurai Story برای اندروید

Samurai Story داستان سامورایی! عنوان یک بازی اکشن بسیار جذاب از استودیو بازی سازی KATbIK STUDIOS برای سیستم عامل اندرویدمی باشد. بازی های نینجایی و سامورایی که تم ژاپنی دارند بسیار در بین گیمران محبوب بوده. این بازی بسیار ساده و روان است. شما باید به دنبالآقای هیمورا بگردید و به رازهای‌ او پی ببرید و آن ها را کشف کنید. امتیاز به دست آورده این بازی در گوگل پلی اکنون 3.1‌از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی خط داستانی خاصی ندارد فقط همانطورکه گفتیم شما باید‌ آقای هیمورا را پیدا کنید.‌ کشف رازهای این شخص مانند فیلم های سینمایی است. به همین دلیل این بازی بسیار جذاب و ماجراجویی شبیه به فیلم های سینمای می باشد. این بازی‌ حالت یک پلتفرمر دو بعدی است که از المان های مترودونیا استفاده می کند. ساختار بازی در شکل اصلی خودش بر اساس هرحله ها است. همچنین بازی دارای مراحل متنوعی است و باعث می شود که شما از بازی خسته نشوید. در هر مرحله از بازی شما کنترل یک سامورایی را به دست میگیرید و باید تمام تلاشتان را بکنید تا دشمنان را نابود کنید. با شکست دشمنان در هر مرحله شما وارد مرحله بعدی می شوید.

سلاح هایی که می توانید از آن در بازی استفاده کنید،شوریکن،شمشیر، و هر نوع سلاحی که مخصوص سامورایی شما در بازی است. بازی کلا در هیجان و پر سرعت است و خسته کننده نیست. شما همش در بازی درگیر هستید و یک لحظه هم‌ هیجان را از دست نخواهید داد. ماجراجویی و بازی در حالت history mode‌ است. در این حالت شما باید دشمنان را بکشید و توکن به دست آورید. توکن های خود را جمع کنید و برای آنلاک حالت های دیگر بازی استفاده کنید. پس توکن ها بسیار مهم هستند. اگر علاقه مند به بازی های نینجایی و سامورایی دارید،بازی Ninja Ryuko را نصب کنید و لذت ببرید.

بازی دارای‌۲۰ مرحله مهیج و هیجان انگیز است که موجب تنوع بازی می شود. کاراکتر و شخصی سازی بازی از نکات مثبت بازی است. همچنین بازی یک‌گیم پلی اعتیاد اور و روان را دارد. که شما را به خود سرگرم می کند. گرافیک خیره کننده و جذاب بازی همه اینها موجب شده اند که این بازی کامل وعالی باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Samurai Story
بازی Samurai Story توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *