خانه » بازی » آرکید » دانلود Crowd City – بازی آرکید جالب “شهر شلوغ” اندروید + مود

دانلود Crowd City – بازی آرکید جالب “شهر شلوغ” اندروید + مود

آپدیترایگان
Crowd City
  • آپدیت
  • نسخه 2.8.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

Crowd CityCrowd CityCrowd CityCrowd City

دانلود بازی آرکید Crowd City برای اندروید

Crowd City – شهر شلوغ!عنوان یک بازی آرکید سرگرم کننده که باید در آن رکورد بزنید. این بازی جذاب از استودیوی بازی سازی VOODOO برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی باید تبدیل به بزرگترین جمعیت در شهر شوید. افراد زیادی را در سراسر شهر جمع آوری کنید و مخالفان خود را با رهبری قدرتمند خود نابود کنید. قطعا این بازی می تواند یک بازی هیجان انگیز برای شما شود و شما را سرگرم کنند. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا گفتیم شما باید به بزرگترین جمعیت در شهر تبدیل شوید. حال برای این کار باید افراد را از سراسر شهر جمع آوری کنید. در یک شهر بزرگ پر از تله و تعداد زیادی از دشمنان شما باید گشت و گذار کنید و گروه خود را جمع آوری کنید. پس از اینکه گروه خود را جمع آوری کردید،باید حرف و دشمنان خود را شکست دهید. در بازی کم کم حریف هایتان زیاد می شود. پس از زیادتر شدن از حریف ها در بازی باید به آنها حمله کنید و جمعیت آنها را برای خود کنید. در این بازی اندروید هیجان انگیز، قدرت شما به تعداد افرادی که جمع اوری کردید بستگی دارد. در مناطق مختلف شهر پیاده روی کنید و افراد خود را جمع آوری کنید. اگر به بازی های شهرسازی علاقه دارید،بازی NewCity را نصب کنید و به عنوان یک شهردار ایفا نقش کنید.

به دشمنان خود حمله کنید و پیروان جدید به دست آورید. این موضوع را در ذهن داشته باشید که همواره از حریفانی که فرماندهی یک جمعیت بزرگتر را بر عهده دارند دوری کنید. در نهایت بزرگترین جمعیت را رهبری کنید و به یک برنده تبدیل شوید. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید.

Crowd City
بازی Crowd City توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *