خانه » بازی » شبیه سازی » Rich Inc. Business & Idle Life – بازی شبیه‌ساز کمپانی‌ثروتمندان + مود

Rich Inc. Business & Idle Life – بازی شبیه‌ساز کمپانی‌ثروتمندان + مود

آپدیترایگان
Rich Inc. Business & Idle Life
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

Rich Inc. Business & Idle LifeRich Inc. Business & Idle LifeRich Inc. Business & Idle LifeRich Inc. Business & Idle Life

دانلود بازی شبیه ساز Rich Inc. Business & Idle Life برای اندروید

Rich Inc. Business & Idle Life  – کمپانی ثروتمندان!عنوان یک بازی شبیه ساز بسیار جذاب از استودیوی IDSIGames ترکیه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شبیه ساز شما باید به عنوان یک مرد بیکار فقیر زندگی خود را از پایین شروع کنید. برای اینکه زندگی کنید و به بقا خود ادامه دهید. باید بسیار تلاش کنید تا برای خود شغل پیدا کنید و از سطح پایین شروع کنید و کسب درامد کنید. همینطور باید ادامه دهید تا بتوانید ثروتمند شوید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا هم گفتیم شما باید از نردبان شغلی بالا بروید،تلاش کنید تا به بهترین ها برسید و موفق شوید. مسیر شما از سطح پایین و ته فقر شروع می شود. شما باید خود را از فقیر به ثروتمند در شبیه ساز زندگی اجرا کنید. حال شما در این بازی در نقش یک فرد جوانی هستید که هیچ سرمایه و ثروتی ندارد و در حال زندگی در شرایط بسیار سختی است. شما باید به او کمک کنید تا به یک فرد ثروتمند تبدیل شود. روند کلی بازی همه براساس انتخاب ها و تصمیمات شما می باشد. برای همین است که شما باید با دقت بیشتری این گزینه ها را انتخاب کنید. اگر علاقه به این سبک از بازی ها دارید، بازی Idle Theme Park Tycoon را هم امتحان کنید.

پس وارد بازی شوید و شغل موردعلاقه خود را انتخاب کنید. خانه رویایی تان را انتخاب کنید آن را بخرید و زندگی کنید. شما می توانید برای اینکه به ثروت برسید بانک بزنید. اگر می‌خواهید به بانک ضربه بزنید و میلیاردر شوید، انتخاب درستی برای سیم کارت خود داشته باشید. این بازی شبیه ساز با المان های Idle تلفیق و به یک بازی تفننی و سرگرم کننده تبدیل شده است. قطعا این بازی می تواند بسیار سرگرم کننده و جذاب باشد. پس حتما بازی را از فراروید دانلود کنید و به یک فرد ثروتمند تبدیل شوید.

Rich Inc. Business & Idle Life
بازی Rich Inc. Business & Idle Life توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *