خانه » بازی » مسابقه » Need for Speed™ No Limits –دانلود بازی نیدفور اسپید : نامحدود!

Need for Speed™ No Limits –دانلود بازی نیدفور اسپید : نامحدود!

آپدیتآنلاینرایگان
Need for Speed™ No Limits
  • آپدیت
  • نسخه 7.1.0
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی برای Need for Speed™ No Limits اندروید

Need for Speed™ No Limits – جنون سرعت بی حد و مرز! عنوان یک بازی ماشینی بسیار جذاب از سری بازی های اتومبیلرانی نید فور اسپید از استودیوی آرتز گیمز (EA G AMES) برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما با ماشین های زیادی مانند پورشه 911 جدید، بی ام دبلیو ام 4 و مک لارن 650s بازی می کنید و سوار آن ها می شوید. در بازی شما می‌توانید با ماشین‌های لوکس و سریع در مسابقات شرکت کنید. همچنین می‌توانید ماشین خود را با قطعاتی مانند چرخ‌های جدید، موتور قوی‌تر و … ارتقا دهید و آن را مجهز کنید. در این بازی، برای پیروزی در مسابقات، باید تلاش زیادی کنید و مهارت‌های خود را به‌کار ببرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز است.

ماشین خود را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. صدها قطعات مختلف مانند کیت، بدنه، رینگ و لاستیک، ، و .. برای شخصی سازی ماشین هایتان وجود دارد که، با ان ها می توانید ماشین خود را سفارشی کنید. مسابقه های شما در مکان های متنوع و واقعی برگذار می شود. یکی دیگر از بازی های ماشینی که قطعا می تواند شما را مجذوب خود کند،بازی Street Racing 3D می باشد. این بازی با گرافیک خیره‌کننده و صداهای واقعی ماشین‌ها، جذابیت بالایی دارد و به‌راحتی می‌تواند شما را به خود مجذوب کند.اگر شما به دنبال بازی ماشینی سرگرم‌کننده با گرافیک بالا و مهارت‌های فوق العاده هستید،قطعا این بازی گزینه مناسبی برایتان است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی و مهم :

_بازی برای اجرا همیشه به اینترنت نیاز دارد.
_ در صورتی که بازی در loading می ماند .. فیلت-رشکن خود را فعال کنید (این مورد حتما نیاز است و اگر بازیتان اجرا نشد مطمئن باشید فیلت-رشکن شما مشکل دارد)
_ بر خلاف بازیهای دیگر ای آ گیمز ؛ این بازی به دلیل آنلاین و تحت سرور بودن هک نمی شود در نتیجه مود ندارد و در زمینه مود سوال نفرمایید
_ نسخه جدید بدون نیاز به دیتا عرضه شده – پس از نصب و اجرای بازی دیتا در اجرای اولیه با خود دریافت می شد.

تبلیغات
Need for Speed™ No Limits
بازی Need for Speed™ No Limits توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *