خانه » بازی » مسابقه » Street Racing 3D – دانلود بازی ماشین سواری مسابقات خیابانی + مود

Street Racing 3D – دانلود بازی ماشین سواری مسابقات خیابانی + مود

آپدیترایگان
Street Racing 3D
  • آپدیت
  • نسخه 7.4.2
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی مسابقه ای Street Racing 3D برای اندروید

Street Racing 3D  – بازی مسابقه ای مسابقات خیابانی سه بعدی! عنوان یک بازی ماشینی بسیار جذاب با گرافیک سه بعدی می باشد. در این بازی شما باید هرآنچه از رانندگی را بلد هستید به نمایش بگذارید و استعداد واقعی تان را در رانندگی نشان دهید. با دوستان رقابت کنید و ببییند چه کسی از همه سریع‌تر میراند. سوار ماشین های خفن مسابقه ای شوید و با آن ها وارد خیابان ها شوید. با استفاده از سکه ها و الماس هایی که در طول بازی بدست می آورید ماشین تان را ارتقا دهید و ظاهر آن را به دلخواه سفارشی کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 4.0 امتیاز می باشد.

در این بازی جذاب شما یک تجربه خفن را در رانندگی با ماشین های اسپرت و مسابقه ای را در خیابان های سطح شهر به دست می آورید. بهترین مدل های ماشین اسپرت در این بازی وجود دارد که به بهترین شکل ممکن شبیه سازی شده اند. شما می توانید ماشین خود را شخصی سازی کنید و ظاهر آن را تغییر دهید. بدنه ماشین خود را به هر رنگی که میخواهید تغییر دهید و حتی روی بدنه ماشین خود عکس بچسبانید. با چرخش های ناگهانی، حرکات آکروباتیک و سرعت در خیابان های شهر به همه نشان دهید که چقدر در رانندگی مهارت دارید. اگر به بازی های مسابقه ای،ماشینی علاقه دارید،بازی Asphalt 9: Legends را هم حتما نصب کنید قطعا شما را مجذوب بازی می کند.

شما امکان انتخاب ماشین خود را دارید و از بین بیش از ۳۰ ماشین مختلف می توانید انتخاب کنید. همچنین می توانید ویراژ دهید و رد تایر های ماشینتان را بر روی جاده بگذارید. کنترل ماشین ها آسان است و شما می توانید با متمایل کردن گوشی یا تبلت تان به طرفین هدایت کنید.  موسیقی متن بسیار زیبا بازی و همه این ویژگی ها موجب تولید یک بازی فوق العاده شده اند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.
Street Racing 3D
بازی Street Racing 3D توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *