خانه » بازی » مسابقه » دانلود Asphalt – بازی اتومبیلرانی خارق العاده “آسفالت ۹” اندروید!

دانلود Asphalt – بازی اتومبیلرانی خارق العاده “آسفالت ۹” اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Asphalt 9: Legends
  • آپدیت
  • نسخه 4.1.0
  • اندروید 7.0
  • دسته
  • رای: 7
  • نظر: 1
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

دانلود بازی خفن Asphalt 9: Legends برای اندروید

Asphalt 9: Legends – آسفالت 9: اسطوره ها عنوان یک بازی خفن وهیجان انگیز با ادرنالین بالا می باشد. این بازی از کمپانی معروف بازیسازی گیملافت برای سیستم عامل اندروید می باشد. همچنین این کمپانی سخه رایگان بازی را درگوگل پلی ،منتشر کرد. این بازی اسطوره های ماشین را به شما معرفی میکند. با سوار شدن در ماشین های خفن به روز دنیا ودر مکان های  منحصر به فرد،دنیا مسابقه دهید. امتیاز بازی در گوگل پلی4.4 که 100میلیون بارهم بارگیری شده است.

در این بازی با ماشین های به روز خفن دنیا باسیستم عالی به مانند لامبورگینی،شما میتوانید با دیگر ماشین ها،مسابقه دهید. جزئیات خارق العاده ماشین و همچنین مکان هایی که در ان مسابقه میدهید،بهترین بازی ریسینگ را برایتان به ارمغان اورده است. این بازی با سرعت سرسام اوری که در ماشین ها وجود دارد، هیجان و ادرنالین شمارا بالا میبرد و باعث میشود انرژی خودرا تخلیه و به رقابت با دیگر ماشین ها بپردازید.

این بازی افکت های بصری خارخ العاده دارد. گردو خاک هایی که از ماشین  ها بلند میشود،نشان دهنده جزئیات گرافیکی بالای بازی میباشد. این بازی گرافیک وصدا گذازی بالایی دارد شما با نصب این بازی بر روی اندروید خود انگار یک کنسول واقعی را دارید. بازی امکان بازی یک نفره انلاین با سراسر جهان را دارد،ماشین سواری در 600فصل و800مسابقه منحصر به فرد،انتخاب از میان 60ماشین رویایی و شگفت انگیز،گرافیک خیره اچ دی با صداگذاری واقعی و هیجان اور از ویژگی های این بازی است.

کلیات این بازی این است که،شما باید با سریع ترین ماشین های دنیا به رقابت بپردازید،بتوانید با سرعت و دست فرمان خوب ماشین را برانید، از لا به لای ماشین ها عبور کنید و نفر اول شوید. این بازی را حتما نصب کنید که حتما از آن لذت خواهید برد.

1– بازی اینترنتی و آنلاین است و هک نمی شود و مود ندارد.
2 – سرور بازی فیلتر است و برای اجرا و ورد به آن به فعال بودن فیلت-رشکن نیاز است