خانه » بازی » ایفای نقش » Looney Tunes – بازی آرکید-نقش‌آفرینی دنیای لونی تیونز اندروید

Looney Tunes – بازی آرکید-نقش‌آفرینی دنیای لونی تیونز اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Looney Tunes™ World of Mayhem
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Looney Tunes برای اندروید

Looney Tunes World of Mayhem – لــونــی تــونــز! عنوان یک بازی بسیار جذاب و پرطرفدار در دسته بازیهای آرکید از استودیوی بازی سازی AQUPEP Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید به Bunny بپیوندید و شهر نام ToonTeam را بسازید. در این مسیرچالش های زیادی وجود دارد که شما باید با موجودات دیگر مبارزه کنید و با پول هایی که به دست می آورید،شهرتان را بسازید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

بزرگترین تیم خود را با توئیتی پرنده،دونده جاده و غیره بسازید. شما باید شخصیت های مختلف را جمع آوری کنید و در مکان های مختلف با مختلف مبارزه کنید. توانایی های مبارزه ای منحصر به فرد را کشف کنید و در مکان های مختلف با سایر کارکترها بجنگید و امتیاز کسب کنید. سلاح ها و ابزار هاب مختلفی در بازی وجود دارد که شما می توانید رقیب های خود را با استفاده از اینها از بین ببرید. با جمع آوری پول هایتان میتوانید آیتم های قدرتمند و عالی را خریداری کنید و با قدرت بیشتری رقیب های خود را نابود کنید. اگر به بازی های آرکید علاقه دارید،بازی MetroLand – Endless Runner را هم نصب کنید و لذت ببرید.

در بازی باگز بانی، توئیتی، رودرانر و کایوت با قابلیت های منحصر به فرد و فوق العاده خود در بازی حضور دارند. شما با عبور از هر مرحله بازی تعدادبیشتری از شخصیت های دنیای لونی تونز را خواهید دید. هرچه در بازی پیشروی کنید قفل شخصیت های بیشتری را باز می کنید. شما می توانید از بین کاراکتر های مختلف،عضو تیم خود را تشکیل دهید و در مقابل دشمنان ایستادگی کنید و با آن ها بجنگید. برای اینکه بتوانید درماموربت های خود پیروزشوید،شما می توانید از قدرت‌دهنده‌های مختلف استفاده کنید. پس وارد بازی شوید و دنیای لونی تیونز خود را بسازید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Looney Tunes™ World of Mayhem
بازی Looney Tunes™ World of Mayhem توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *