خانه » بازی » شبیه سازی » Taxi Sim 2022 Evolution – بازی گرافیکی شبیه‌ساز تاکسی 2022 + مود

Taxi Sim 2022 Evolution – بازی گرافیکی شبیه‌ساز تاکسی 2022 + مود

آپدیترایگان
Taxi Sim 2022 Evolution
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

Taxi Sim 2022 EvolutionTaxi Sim 2022 EvolutionTaxi Sim 2022 EvolutionTaxi Sim 2022 Evolution

دانلود بازی Taxi Sim 2022 Evolution برای اندروید

Taxi Sim 2022 Evolution – شبیه ساز تاکسی 2022!عنوان یک بازی بسیار جذاب تاکسی رانی از استودیوی بازی سازی Ovidiu Pop برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما زندگی یک راننده تاکسی را تجربه می کنید. انواع مختلفی از ماموریت های رانندگی را به عنوان راننده تاکسی خصوصی تکمیل کنید و ماشین مورد علاقه خود را از بین بیش از 30 ماشین جذاب و شگفت‌انگیز انتخاب کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 می باشد.

در این بازی شبیه ساز تاکسی 2022 شما در نقش یک راننده تاکسی یا یک راننده شخصی هستید. وظیفه شما این است که در بخش مرحله ای این بازی چندین مأموریت را انجام دهید. ماموریت های شما متنوع است و شامل همه چیز از جمله یافتن مسافران روی نقشه، مراجعه به مکان حضور آن ها و سوار و رساندن مسافران به مقصد مورد نظر می باشد. برای انجام این ماموریت ها چالش های خاصی و زیادی سر راه شما قرار می گیرد. شما با مسافران زیادی روبه رو می شوید. بعضی از آن‌ها عجله دارند و اگر چراغ قرمز را هم رد کنید برایشان اهمیتی ندارد. اما بعضی از مسافران هستند که از رانندگی خطرناک وحشت دارند پس شما باید محتاط عمل کنید. اگر به بازی هایی که نقش رانندگی تاکسی دارد علاقه دارید،بازی Taxido را هم حتما دانلود کنید و لذت ببرید.

کار رانندگی تاکسی خود را با ماشین های معمولی شروع کنید و با رفتن به مراحل بالاتر صاحب ماشین‌های شاسی‌بلند، اتومبیل‌های لوکس و اتومبیل‌های ورزشی شوید. در ادامه بازی ماشین های جدید بیشتری در هر هفته اضافه می‌شوند. گیم پلی بازی واقع گرایانه و بسیار جذاب است که یکی از این موارد مثبت بازی است. گرافیک و صداگذاری بازی همه بسیار مناسب و عالی هستند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Taxi Sim 2022 Evolution
بازی Taxi Sim 2022 Evolution توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *