خانه » بازی » دانلود بازی تاکسیدو Taxido جدید به همراه نسخه مود سکه بینهایت

دانلود بازی تاکسیدو Taxido جدید به همراه نسخه مود سکه بینهایت

جدیدرایگان
تاکسیدو
  • آپدیت
  • نسخه 173
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 5959
  • نظر: 13
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

تاکسیدوتاکسیدوتاکسیدوتاکسیدو

دانلود نسخه جدید بازی تاکسیدو به همراه نسخه مود با سکه بینهایت

هم اکنون نسخه 173 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

بازی ایرانی جذاب و پر طرفدار تاکسیدو + مود یک شاهکار دیگر از استودیوی بازیسازی گلیم گیمز است که سازندگان بازی موتوری و هی تاکسی محبوب هم هستند، این بازی بیش از 2 میلیون دانلود در استور های ایرانی داشته است. در بازی تاکسیدو باید مسافر پیدا کنید و اون رو به مقصدش برسونید و از طریق مسافرکشی هزینه زندگی خود را تامین کنید.

در بازی تاکسیدو کار شما این است که مسافر پیدا کنید و ان را به مقصدش برسانید و اگر در مسیرتان مسافر دربست سوار کنید پول بیشتری دریافت میکنید، حواستون به ماموریت هایی که سر راهتون قرار میگیره باشه، اگر ماشینتون رو خوشبو کنید و به درستی و با احتیاط رانندگی کنید مسافران پول بیشتری بهتون میدن یا اگر خدمات خوبی به مسافران ندید نرسیده به مقصد پیاده میشن و اگر ماشین بهتر و مدل بالاتری داشته باشید همچنان پول بیشتری دریافت میکنید. اگر از ماشینتون خسته شدید و خواستید بفروشید میتونید مشخصاتش رو توی روزنامه اگاهی کنید و منتظر مشتری بمونید یا حتی میتوانید از طریق اگهی ها ماشین دسته دوم و کار کرده بخرید فقط حواستون به افراد سودجو و کلاهبردار ها باشه یوقت سرتون کلاه نره، یا اگر بودجه کافی برای خرید ماشین نو نداشتید میتوانید ثبت نام کنید و از اونجایی که ماشین کمی دیرتر به دستتون میرسه مسلما پول کمتری بابت ماشین میدهید، راستی حواستون به روغن و اب ماشین باشه و همچنین پلیس هارو دست کم نگیرید همه جا هستند. درضمن توی بازی هر شخصی یک شماره داره، اگه اون شماره رو بدید به دوستانتون و از بازی شمارتون رو بگیرن شما گیفت دریافت میکنید هرچی بیشتر شمارتون رو بگیرن گیفت های بهتری دریافت میکنید.

تاکسیدو امکان اجرای بازی بدون دیتا را دارد و در این بازی از صداگذاری و موسیقی های اصیل ایرانی و ماشین های متنوع ایرانی استفاده شده است که حس و حال خوب ایرانی را منتقل میکند، این بازی گرافیک و گیم پلی جذاب و سرگرم کننده ای را دارا بوده که میتوان ساعت ها با هیجان بازی را ادامه داد.

بازی تاکسیدو Taxido مود سکه بینهایت

تاکسیدو
بازی تاکسیدو توسط سپر امنیتی تایید شده