خانه » بازی » دانلود بازی تاکسیدو Taxido جدید به همراه نسخه مود سکه بینهایت

دانلود بازی تاکسیدو Taxido جدید به همراه نسخه مود سکه بینهایت

جدیدرایگان
تاکسیدو
  • آپدیت
  • نسخه 173
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 6956
  • نظر: 13
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

تاکسیدوتاکسیدوتاکسیدوتاکسیدو

دانلود نسخه جدید بازی تاکسیدو به همراه نسخه مود با سکه بینهایت

هم اکنون نسخه 173 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

بازی ایرانی جذاب و پر طرفدار تاکسیدو + مود یک شاهکار دیگر از استودیوی بازیسازی گلیم گیمز است که سازندگان بازی موتوری و هی تاکسی محبوب هم هستند، این بازی بیش از 2 میلیون دانلود در استور های ایرانی داشته است. در بازی تاکسیدو باید مسافر پیدا کنید و اون رو به مقصدش برسونید و از طریق مسافرکشی هزینه زندگی خود را تامین کنید.

در بازی تاکسیدو کار شما این است که مسافر پیدا کنید و ان را به مقصدش برسانید و اگر در مسیرتان مسافر دربست سوار کنید پول بیشتری دریافت میکنید، حواستون به ماموریت هایی که سر راهتون قرار میگیره باشه، اگر ماشینتون رو خوشبو کنید و به درستی و با احتیاط رانندگی کنید مسافران پول بیشتری بهتون میدن یا اگر خدمات خوبی به مسافران ندید نرسیده به مقصد پیاده میشن و اگر ماشین بهتر و مدل بالاتری داشته باشید همچنان پول بیشتری دریافت میکنید. اگر از ماشینتون خسته شدید و خواستید بفروشید میتونید مشخصاتش رو توی روزنامه اگاهی کنید و منتظر مشتری بمونید یا حتی میتوانید از طریق اگهی ها ماشین دسته دوم و کار کرده بخرید فقط حواستون به افراد سودجو و کلاهبردار ها باشه یوقت سرتون کلاه نره، یا اگر بودجه کافی برای خرید ماشین نو نداشتید میتوانید ثبت نام کنید و از اونجایی که ماشین کمی دیرتر به دستتون میرسه مسلما پول کمتری بابت ماشین میدهید، راستی حواستون به روغن و اب ماشین باشه و همچنین پلیس هارو دست کم نگیرید همه جا هستند. درضمن توی بازی هر شخصی یک شماره داره، اگه اون شماره رو بدید به دوستانتون و از بازی شمارتون رو بگیرن شما گیفت دریافت میکنید هرچی بیشتر شمارتون رو بگیرن گیفت های بهتری دریافت میکنید.

تاکسیدو امکان اجرای بازی بدون دیتا را دارد و در این بازی از صداگذاری و موسیقی های اصیل ایرانی و ماشین های متنوع ایرانی استفاده شده است که حس و حال خوب ایرانی را منتقل میکند، این بازی گرافیک و گیم پلی جذاب و سرگرم کننده ای را دارا بوده که میتوان ساعت ها با هیجان بازی را ادامه داد.

بازی تاکسیدو Taxido مود سکه بینهایت

تبلیغات
تاکسیدو
بازی تاکسیدو توسط سپر امنیتی تایید شده