خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود Casting Away – بازی شبیه ساز “جزیره دورافتاده” اندروید + مود

دانلود Casting Away – بازی شبیه ساز “جزیره دورافتاده” اندروید + مود

آپدیترایگان
Casting Away - Survival
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 60% 60%

دانلود بازی Casting Away برای اندروید

Casting Away – جزیره دورافتاده!عنوان یک بازی خوش ساخت بسیار جذاب از ساخت از استودیوی کره ای Nexelon inc برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما در نقش یک ستاره سینمای موفق هستید که، قصد دارید تا با جت شخصی خود برای تعطیلات به کشوری دیگر سفر کند. اما در طول مسیر شما ناگهان جت در آب‌وهوای بدی قرار می‌گیرد و جت شخصی شما مورد اصابت قرار می گیرد. همین اتفاق موجب می شود که شما ماجراجویی هایی را در یک جزیره متروکه آغاز کنید. شما در طول بازی Casting Away باید تلاش کنید تا با ماهیگیری غذای خود را تأمین کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در اتبدا گفتیم اصابت صاعقه به جت شما باعث می‌شود تا پرواز مختل شود و شما خود را در یک جزیره خالی از سکنه ببینید. در این جزیره صدها و شاید هزاران کیلومتر اطراف آن هیچ جزیره یا خشکی دیگری وجود ندارد. بدشانسی کامل اینجاست که، هیچ اثری از آن بر روی نقشه وجود ندارد به همین دلیل نجات یافتن شما بسیار سخت است. حال باید تلاش کنید تا بتوانید به بقا ادامه دهید و راهی برای نجات پیدا کنید. شما می توانید ماهیگیری کنید و یا به شکار حیوانات بروید تا برای خود غذا تهیه کنید.اگر به این سبک از بازی های آرامش بخش علاقه دارید؛بازی Fishing Life هم امتحان کنید.

در این جزیره حیوانات دیگری هم در این جزیره وجود دارند که معلوم نیس چه گونه به اینجا راه پیدا کرده اند. شما می توانید حیوانات را در یک مزرعه جمع آوری کنید و یک مزرعه کوچک را مدیریت کنید. تا وقتی که در این جزیره هستید اینجا متعلق به شما است و هرکاری بخواهید را می تونید انجام دهید. بازی بسیار ساده و آرامش بخش است. قطعا این بازی جذاب می تواند شما را سرگرم کند. ماهیت بازی برخلاف داستان استرس آور و مهیجی که دارد، کاملاً آرامش بخش و سرگرم کننده است. بازی دارای گرافیکی فوق العاده و صدا گذاری مهیج و جذاب است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

تبلیغات
Casting Away - Survival
بازی Casting Away - Survival توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *