خانه » بازی » ورزشی » Fishing Life – دانلود بازی شبیه ساز زندگی‌یک‌ماهیگیر اندروید + مود

Fishing Life – دانلود بازی شبیه ساز زندگی‌یک‌ماهیگیر اندروید + مود

آپدیترایگان
Fishing Life
  • آپدیت
  • نسخه 0.0.198
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی آرامش Fishing Life بخش برای اندروید

Fishing Life – زندگی یک ماهیگیر!عنوان یک بازی آرامش بخش بسیار جذاب از شرکت بازی سازی کشور کره جنوبی Nexelon Inc برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی یکی از بهترین و آرام بخش ترین بازی هایی است که دیدید. داستان بازی روایت می کند که یک مردی به ظاهر کسی را ندارد و همه او را ترک کرده اند. پس او تصمیم می گیرد ماهیگیری کند و التیام قلب و زندگی اش شود. شما با این بازی به قلب و روح و همچنین زندگی خود آرامش می بخشید و از بازی نهایت لذت را می برید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

در همانطور که گفتیم در بازی زندگی یک ماهیگیر را دنبال می کنید که برای فرار از غم و غصه های زندگی اش به سراغ یکی از آرامش بخش ترین کارهای زمین یعنی ماهیگیری می رود تا به زندگی خود آرامش ببخشد. او با اینکار خاطرات قدیمی کودکی اش یعنی وقتی که با پدرش به ماهیگیری می رفت را زنده نگه دارد. حال شما در نقش این ماهیگیر، سوار بر قایق کوچک خود می شوید و وارد ماجراجویی های خود با دریا می شوید. شما یک چوب ماهیگیری را دارید و می توانید تا چند متر از اعماق دریا را ببینید و ماهیان مختلفی را صید کنید. اگر به بازی های که ماهیگیری هست و به دریا مربوط می شود علاقه دارید،بازی Monster Fishing را هم نصب کنید قطعا لذت خواهید برد.

بازی بسیار ساده و روان است و به دور از پیچیدگی می باشد. طراحی های گرافیکی جذاب و بسیار ساده به دور از پیچیدگی می باشد. در کنار این ویژگی ها صداگذاری فوق العاده زیبا مثل صدای موج های دریا و…  این بازی را مانند یک اثر هنری شگفت انگیزی تبدیل کرده است. قطعا با انجام این بازی، قلب و روح خودتان را به آرامش می رسانید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Fishing Life
بازی Fishing Life توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *