خانه » بازی » ورزشی » NBA 2K – دانلود بازی ورزشی «بسکتبال‌موبایل NBA2K» اندروید!

NBA 2K – دانلود بازی ورزشی «بسکتبال‌موبایل NBA2K» اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
NBA 2K Mobile Basketball Game
  • آپدیت
  • نسخه 7.0.8642079
  • اندروید 8.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ورزشی NBA 2K Mobile Basketball برای اندروید

NBA 2K Mobile Basketball – بسکتبال موبایل NBA 2K!عنوان یک بازی ورزشی بسیار جذاب ازکمپانی معتبر 2K, Inc برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی نسخه بازسازی سری بازی های NBA 2K می باشد. در این بازی شما وارد مسابقات بسکتبالی حرفه ای با بازیکنان در سراسر دنیا می شوید. تیم خود را مدیریت کنید و به آن ها آموزش دهید تا بتوانند عملکرد خوبی را در بازی ارائه کنند. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما باید بازیکنان مورد علاقه خود را جمع آوری کنید و تیم رویایی را برای خود ایجاد کنید. شما باید در مسابقات 5 در مقابل 5 شرکت کنیدو به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید. حال برای اینکه شما بتوانید در رقابت ها پیروز شوید،باید با استفاده از تمرینات مختلف به بازیکنان خود آموزش دهید. به بازیکنانتان مهارت ها و حرکات مخصوص و ماهرانه یاد دهید تا بتوانند در رقابت ها پیروز شوند. تمرکز بیشتر بازی بر روی بخش کارت ها است. در بخش دیگر از بازی شما می توانید به طور مستقیم در رقابت های بسکتبالی شرکت کنید و تیم خودتان را مدیریت کنید. تلاش کنید تیم خود را ارتقا دهید تا بتوانید به بهترین تیم بسکتبالی تبدیل شوید. Basketball Battle یکی دیگر از بازی های بسکتبالی که بسیار جذاب می باشد و نباید آن را از دست بدهید.

شما این امکان را دارید تا در بخش کارت ها بازیکنان معروف NBA را آنلاک کنید و آن ها را به تیم خود ملحق کنید. در قسمت رقابت ها می توانید به صورت real-time بازی کنید و به سراغ رقابت های با بازیکنان واقعی به شکل آنلاین بروید. بازیکنان از سراسر جهلن حضور دارند،پس قطعا یک بازی جذابی خواهد بود. اگر به دنبال یک بازی ورزشی آن هم بسکتبال هستید،این بازی را از دست ندهید. گرافیک پرجزئیات HD با مدل سازی ها و طراحی های مثال زدنی در حد گرافیک بازی های کنسولی می باشد. امکان انجام مسابقات با بازیکنان دیگر از سراسر جهان یکی از ویژگی های جذاب این بازی می باشد.

NBA 2K Mobile Basketball Game
بازی NBA 2K Mobile Basketball Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *