خانه » بازی » ورزشی » Top Football Manager 2023 – بازی ورزشی “مربی برتر فوتبال” اندروید

Top Football Manager 2023 – بازی ورزشی “مربی برتر فوتبال” اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Top Football Manager 2023
  • آپدیت
  • نسخه 2.7.9
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 20
  • نظر: 0
محبوبیت 65% 65%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Top Football Manager برای اندروید

Top Football Manager _مدیر برتر فوتبال!عنوان یک بازی بسیار جذاب ورزشی از سوی استودیوی بازیسازی GamegouLimited برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما برای خود یک تیمی تشکیل می دهید و مربیگری و سرپرستی تیم را بر عهده می گیرید. حال برای اینکه به صدرجدول برسید و باید بسیار تلاش کنید و به بهترین مربی فوتبال تبدیل شوید. تیم خود را رهبری و مدیریت کنید و آن ها را آموزش بدهید. تیم خود را به مسابقات بفرستید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما با ایجاد یک تیم اختصاصی برای خود باید آموزش و مهارت های مخصوص فوتبالی را به بازیکنان خود بدهید. آنها را آموزش دهید تا بتوانند با تیم های واقعی از سراسر جهان روبه رو شوند و با آنها مسابقه دهند. مسابقات فوتبال به صورت واقعی و بسیار هیجان انگیز اند. شما به عنوان یک مربی فوتبال در دنیای واقعی هستید که باید از کنار زمین تیم تان را مدیریت کنید. تمرینات هر بازیکن را مشخص کنید و چینش ترکیب اصلی تیم را بچینید. هرتوپی که گل شود تیم شما امتیاز کسب می کند. ما در فراروید بازیهای فوتبالی زیادی از جمله  OSM 23/24  ،eFootball™ 2024، Captain Tsubasa و… وجود دارد.

با این بازی فوتبال قطعا شما یک تجربه ای بسیار جذاب و متفاوت را خواهید داشت. بازی دارای گرافیک خیره کننده اچ دی و گیم پلی سه بعدی بینظیری می باشد. در بازی مدیر برتر فوتبال شما این امکان را دارید تا تیم خود را مدیریت کنید. هر کاری از دستتان بر می آید برای تیمتان انجام دهید وآنها را راهی مسابقات در سراسر جهان کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

1 : بازی اینترنتی و آنلاین است.
2 : نسخه های جدید بازی هک نمیشود و مود ندارد.
3 : آپدیت بازی را همیشه می توانید از همین صفحه دریافت کنید.

Top Football Manager 2023
بازی Top Football Manager 2023 توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *