خانه » بازی » ورزشی » WCC2 – بازی ورزشی چندنفره مسابقات‌ جهانی‌ کریکت 2023 اندروید + مود

WCC2 – بازی ورزشی چندنفره مسابقات‌ جهانی‌ کریکت 2023 اندروید + مود

آپدیترایگان
World Cricket Championship 2
  • آپدیت
  • نسخه 4.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی World Cricket Championship 2 برای اندروید

World Cricket Championship 2  _مسابقات جهانی کریکت! عنوان یک بازی ورزشی بسیار جذاب و سرگرم کننده از سوی استودیوی Nextwave Multimedia برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی به صورت تیمی بت و توپ ورزشی است که در زمین چمن دایره ای شکل برگذار می شود. هر دو تیم در بازی دارای 11 بازیکن هستند و در آن باید با کمک سه استامپ باید تلاش کنید تا پیروز بازی شوید. شما باید با بت، یا همان چوب مخصوص این ورزش به توپ ضربه بزنید ورقبای خود را شکست دهید و از دور مسابقات حذفشان کنید. با بت اختصاصی که دارید باید به توپ ضربه بزنید و حریفان را یکی یکی از دور مسابقات حذف کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما امکان مسابقه در شب و روز را دارید و بیش از 4 زاویه مختلف دوربین در بازی وجود دارد که شما کل بازی را زیر نظر بگیرید. این بازی دو سبک بازی حرفه ای و کلاسیک می باشد که می تواند بسیار سرگرم کننده و تجربه ای نو باشد. در بازی شما باید بازیکنان خود را سفارشی کنید و تیم خود را بسازید. شما می توانید از بین تیم های مختلف یکی را انتخاب کنید و برای بازیکن خود یک اسمی انتخاب کنید.

 بازی دارای گرافیک بسیار خوب با صدا گذاری عالی می باشد. در بازی 18 تیم مختلف بین المللی، 10 تیم داخلی، 4 استادیوم وجود دارد. بیش از 11 مسابقات مختلف از جمله جام جهانی، بیش از 40 زوم مختلف دوربین، دوحالت کنترل کلاسیک و پرو، امکان سفارشی سازی بازیکن، تیم و … از جمله ویژگیهای بازی می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج  کنید و پوشه ی com.nextwave.wcc2 را در مسیر Android / obb حافظه داخلی دستگاه قراردهید.

– بازی را در نهایت اجرا کنید.

World Cricket Championship 2
بازی World Cricket Championship 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *