خانه » بازی » ورزشی » Underworld Football Manager – بازی ورزشی آنـلایـن مُدیر فوتبال 2024

Underworld Football Manager – بازی ورزشی آنـلایـن مُدیر فوتبال 2024

آپدیتآنلاینرایگان
Underworld Football Manager
  • آپدیت
  • نسخه 5.95
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

Underworld Football ManagerUnderworld Football ManagerUnderworld Football ManagerUnderworld Football Manager

دانلود بازی ورزشی Underworld Football Manager برای اندروید

Underworld Football Manager – Bribe, Attack, Steal – مدیر فوتبال زیر زمینی 2020! عنوان یک بازی فوتبالی بسیار جذاب از سوی استودیوی بازیسازی Stanga Games, Inc برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی همانطور که از اسمش مشخص است یک بازی ورزشی و فوتبالی می باشد. شما تقریبا به عنوان یک سرمایه دار در این بازی ایفای نقش می کنید و باید یک تیم مخصوص برای خود تشکیل دهید. تمام تلاشتان راباید بکنید تا بتوانید یک امپراطوری بزرگ فوتبالی را برای خود بسازید. پس هدف شما ساخت امپراطوری در زمینه ورزش و فوتبال است که باید برای دستیابی به هدفتان هرکاری را انجام دهید. ممکن است مجبور شوید رشوه دهید و یا هرکار غیرقانونی دیگری را در این مسیر انجام دهید. امتیاز بازی درگوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما باید در ابتدا برای خود تیمی ایجاد کنید. حال در زمینه فوتبال قطعا شما رقیبانی خواهید داشت که باید بتوانید از آن ها پیشی بگیرید و جلو بزنید. فضای رقابتی در بازی بسیار جذاب است و شما را وادار به تلاش می کند. شما برای اینکه بتوانید از رقبای خود جلو بزنید باید،هرکاری از دست تان بر می اید انجام می دهید مثلا شاید مجبور شوید جاسوسی کنید تا آن ها را از دور خارج کنید. برای تشکیل تیم‌خود از بازیکنان جوان و با استعداد دعوت کنید و آن ها را به بهترین شکل ممکن آموزش دهید تا یک تیم قوی را در بین تمام تیم ها داشته باشید. بازی های فوتبالی زیادی در فراروید وجود دارد که Top Football Manager ،eFootball™ 2024 را به شما پیشنهاد می کنیم.

بازی دارای یک بخش آنلایناست که بعد ازایجاد تیم خود می توانید به مبارزه و مسابقه با رقبای انلاین سراسر جهان بروید. این بازی گرافیکی بسیار عالی و فضایی کاملا عالی و ورزشی را دارد. اگر به دنبال یک بازی ورزشی و البته رقابتی هستید که شما را بع چالش بگیرد تابتوانید استراتژی درست را بکار بگیرید این بازی را از دست ندهید. اکنون می‌توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

تبلیغات
Underworld Football Manager
بازی Underworld Football Manager توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *