خانه » بازی » ورزشی » OSM 23/24 – Soccer Game – بازی ورزشی مدیر آنلاین فوتبال اندروید!

OSM 23/24 – Soccer Game – بازی ورزشی مدیر آنلاین فوتبال اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
OSM 23/24 - Soccer Game
  • آپدیت
  • نسخه 4.0.32.1
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 88% 88%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ورزشی OSM 23/24 – Soccer Game برای اندروید

OSM 23/24 – Soccer Game _مربیگری فوتبال آنلاین! عنوان یک بازی ورزشی فوتبالی بسیار جذاب توسط استودیوی بازیسازی Gamebasics BV برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی جذاب شما به عنوان یک سرمربیگر هستید و باید مدیریت یک باشگاه و تیم موردعلاقه خود را بر عهده بگیرید. تاکتیک های مناسب تیمتان را بر اساس توانمندی های بازیکنان انتخاب کنید. تیمتان را مدیریت کنید و به آن ها آموزش دهید و یک تیم قوی فوتبال را تشکیل دهید. بهترین مربیان را برای تمرین و آموزش به بازیکنانتان انتخاب کنید. شما می توانید بازیکنان را از تیم های دیگر بخرید و یا بازیکنان خود را بفروشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ابتدا بازی باشگاه خود را انتخاب کنید و همه چیز را از جمله ترکیب، تاکتیک ها، آموزش، نقل و انتقالات و … را مدیریت کنید. این بازی در بیش از 19 زبان انگلیسی،آلمانی،فرانسوی،ایتالیایی،روسی،….قابل اجراست. شما وظیفه دارید به عنوان یک مربی تیم خود را مدیریت کنید و ان ها را هدایت کنید. برای بهبود تیم خود تلاش کنید و ان ها را به بالا ترین مقام ها برسانید. تیم خود را بچینید و برای تیم خود هر نوع تجهیزات لازم را فراهم کنید بهترین لباس ها،زمین،و … را تامین کنید. زمین برای تمرین فوتبال،بسیار مهم است پس یک زمین عالی را برای بازیکنان خود تهیه کنید. امادگی بدنی بازیکنان خود را بالا ببرید.

شما باید تاکتیک های مناسب تیمتان را بر اساس توانمندی های بازیکنان خود انتخاب کنید.حواستان به همه چیز باشد شما باید تمام وظایفتان را به درستی انجام دهید. میلیون ها بازیکنان منتظر شما هستند پس عجله کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی و همچنین  OSM 22/23 – Soccer Game  را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

1. بازی آنلاین و اینترنتی است.
2. بازی هک نمی شود و نسخه مود ندارد.
3. جدیدترین آپدیت بازی را همیشه همزمان با انتشار از همین صفحه دریافت بکنید.

OSM 23/24 - Soccer Game
بازی OSM 23/24 - Soccer Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *