خانه » بازی » ورزشی » OSM 22/23 – Soccer Game – بازی ورزشی مدیر آنلاین فوتبال اندروید

OSM 22/23 – Soccer Game – بازی ورزشی مدیر آنلاین فوتبال اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
OSM 22/23 - Soccer Game
  • آپدیت
  • نسخه 4.0.27.2
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 25
  • نظر: 0
محبوبیت 76% 76%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ورزشی Online Soccer Manager در فراروید!

OSM 22/23 Soccer Game مدیر انلاین فوتبال! عنوان یک بازی محبوب و پرطرفدار در دسته بازی های مدیریتی از استودیوی بازیسازیGamebasics BV می باشد. شما در بازی باید به عنوان یک مدیر فوتبال تاکتیک ها ترکیب تیم و… را منظم بچینید برای پیشرفت تیمتان تلاش کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما در نقش یک مربی تیم فوتبال هستید. .ظیفه دارید به عنوان یک مربی تیم خود را مدیریت کنید و ان ها را هدایت کنید. برای بهبود تیم خود تلاش کنید و ان ها را به بالا ترین مقام ها برسانید. تیم خود را بچینید حتی اگر نیاز دارید از اسپانیا در خواست کنید تا بازیکنان حرفه ای را  به شما بفروشند. برای تیم خود هر نوع تجهیزات لازم را فراهم کنید بهترین لباس ها،زمین،و … را تامین کنید. زمین برای تمرین فوتبال،بسیار مهم است پس یک زمین عالی را برای بازیکنان خود تهیه کنید. امادگی بدنی بازیکنان خود را بالا ببرید. تمرین بازیکنان خود را با برنامه بچینید. وضعیت عملکرد بازیکنان را انالیز کنید و برنامه هایی را برای پیشرفت ان ها اجام دهید. شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا به یک مربی عالی فوتبال تبدیل شوید.

از ویژگی کلیدی بازی OSM 22/23 – Soccer Game عبارت است از:قرار گیری در نقش یک مربی فوتبال، مدیریت تیم،چینش ترکیب تیم، انالیز تیم و خرید بازیکنان جدید،کیفیت و گرافیک بی نظیر بازی که موجب می شود این بازی محبوب و پر طرفدار تر باشد. شما می توانید جدیدترین و اخرین نسخه این بازی را به صورت رایگان از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :1. بازی آنلاین و اینترنتی است. 2.بازی هک نمی شود و نسخه مود ندارد. 3. جدیدترین آپدیت بازی را همیشه همزمان با انتشار از همین صفحه دریافت بکنید.

OSM 22/23 - Soccer Game
بازی OSM 22/23 - Soccer Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *