خانه » بازی » ورزشی » دانلود Drive Ahead! Sports – بازی ورزشی فوتبال موتوری اندروید + مود

دانلود Drive Ahead! Sports – بازی ورزشی فوتبال موتوری اندروید + مود

آپدیتآنلاینرایگان
Drive Ahead! Sports
  • آپدیت
  • نسخه 2.20.8
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ورزشی Drive Ahead! Sports برای اندروید

Drive Ahead! Sports _فوتبال موتوری! عنوان یک بازی ورزشی اسپرت بسیار جذاب و محبوب از سوی استودیوی Dodreams Lt برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما یک مسابقه فوتبالی ماشینی،بسیار هیجان انگیز را بازی می کنید. در این بازی شما باید به یکی از بهترین بازیکن های این بازی تبدیل شوید. با موتور یا ماشینی که دارید وارد زمین بازی شوید و با تیم رقیب به رقابت بپردازید و آن را شکست دهید و از رده خارجش کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی در صفحه ای دو بعدی اجرا می شود که شما سوار بر ماشین و یا موتور خود می شوید. حال باید یک سری از کارهایی که مانند انجام بازی فوتبالی هست را انجام دهید. حالا شما هرچقدر بتوانید بیشتر گل بزنید، امتیاز شما بیشتر و بیشتر می شود. شما در این بازی فوتبال را با ماشین خود بازی می کنید که یک تجربه جدید و بسیار جذابی است. مهارت های خود را در ماشین سواری و فوتبال افزایش دهید و شخصیت خود را برای کسب قدرت بیشتر ارتقا دهید. یکی از نکات جذاب بازی این است که،هر ماشین دارای قدرت و ضعف خاص و منحصر به فردی می باشد.

بازی دارای حالت ها و مود های مختلفی است که شما می توانید هر کدام را که دوس دارید انتخاب کنید و به بازی بپردازید. علاوه بر آن بازی دارای حالت تک نفره است. بازی مراحلی جذاب جالبی دارد که ۵ ماشین و موتور مختلف برای انتخاب وجود دارد که می توانید آن ها را ارتقا  دهید. با کسب امتیاز در بازی شما می توانید ماشین و موتور جدید و بهتری را خریداری کنید. این بازی جذاب گرافیکی زیبای به سبک چارخانه ای دارد که شما را مجذوب می کند. بازی گیم پلی اعتیاد اوری دارید که شما را وادار به بازی می کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Drive Ahead! Sports
بازی Drive Ahead! Sports توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *