خانه » بازی » ورزشی » Captain Tsubasa – بازی ورزشی خاطره‌انگیز فوتبالیست‌ها اندروید

Captain Tsubasa – بازی ورزشی خاطره‌انگیز فوتبالیست‌ها اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Captain Tsubasa: Dream Team
  • آپدیت
  • نسخه 8.2.0
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ورزشی Captain Tsubasa: Dream Team برای اندروید

Captain Tsubasa: Dream Team – کاپیتان سوباسا: تیم رویایی!عنوان یک بازی بسیار جذاب قدیمی و از از استودیوی بازیسازی KLab Global Pte. Ltd برای سیستم عامل اندروید می باشد. فوتبالیست ها بازی مورد علاقه‌ و قدیمی همه از سری کارتون های فوتبالیست ها می باشد. حال شما باید یک تیم فوتبال از آنها تشکیل دهید. یک تیم افسانه ای از انیمه محبوب کاپیتان سوباسا که تقریبا همه ما در کودکی با آن خاطرات زیادی داریم قطعا خیلی جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 3.8 از 5.0 می باشد.

در بازی با داستان کارتون فوتبالیست ها که حالت داستانی دارد بازی کنید و از هیجان آن لذت ببرید. حالت داستانی بازی به این صورت است که با ورود به بازی شما به زمانی میروید که سوباسا هنوز در مدرسه راهنمایی است و همین طور داستان بازی را پی خواهید گرفت تا او وارد فوتبال می شود وماجراجویی های خود را رقم می زند. این بازی قطعا یادآورخاطرات دوران کودکی شما خواهد بود. بازی به سبک نوبتی و‌ فوتبالی است. با تیم های دیگر به رقابت بپردازید و یک تیم رویایی و منحصر به فرد را تشکیل دهید. تیم خود را ارتقا دهید و به بازیکنان خود آموزش دهید و آن ها را تقویت کنید.اگر علاقه به بازی های فوتبالی دارید،بازی Head Football را هم امتحان کنید.

با پیشروی در مراحل شما امتیاز به دست می آورید. کارتها را یکی پس از دیگری باز کنید،این کارت ها در اصل هر کدام متعلق به یک بازیکن هستند. گرافیک 3D خیره کننده بازی بسیار فوق العاده و جذاب است. در این بازی شما می‌توانید با کاربران دیگری از سراسر دنیا که هرکدام برای خودشان یک تیم دارند به صورت آنلاین مسابقه دهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Captain Tsubasa: Dream Team
بازی Captain Tsubasa: Dream Team توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *