خانه » بازی » ورزشی » Head Football – بازی ورزشی-هدزنی “قهرمانان فوتبال” اندروید + مود

Head Football – بازی ورزشی-هدزنی “قهرمانان فوتبال” اندروید + مود

آپدیترایگان
Head Football LALIGA SOCCER 23
  • آپدیت
  • نسخه 7.1.21
  • اندروید 6.0
  • دسته
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

Head Football LALIGA SOCCER 23Head Football LALIGA SOCCER 23Head Football LALIGA SOCCER 23Head Football LALIGA SOCCER 23

دانلود بازی Head Football برای اندروید!

Head Football – قهرمانان فوتبال! عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده در دسته بازی های ورزشی از استودیوی بازیسازی Liga de Fútbol Profesional می باشد. در این بازی شما می‌توانید در نقش فوتبالیست های مطرح بازی کنید و یا می‌توانید تیم خود را بسازید و به مسابقات بروید. همچنین امکان رقابت انلاین را با افراد در هرکجای دنیا را دارید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

از جذاب ترین سری بازی های فوتبال است که شما می توانید تیم مورد نظر خودرا انتخاب کنید و سوپراستارهای لالیگا هدایت کنید. در این بازی شما باید تمام مهارت خود را استفاده کنید. سرعت عمل شما در بازی مهم ترین چیز است یعنی شما باید بتوانید سریع واکنش نشان دهید. شما باید در رقابت هایمختلف شرکت کنید و قهرمان شوید. علاوه بر ان امکان این را دارید که رقابتی دوستانه را شروع کنید. شما در بازی می‌توانید در نقش اسطوره های فوتبال مانند مسی،کریستیانو،نیمار،بنزما و… بازی کنید.‌ همچنین برای اینکه بتوانید به یک قهرمان فوتبال تبدیل شوید باید در مسابقات پازلی شرکت کنید. در طول بازی تلاش کنید که به تیم خود اموزش دهید و ان ها را برای بهبود بهتر تقویت کنید. برای اینکه بتوانید به یک قهرمان فو تبال تبدیل شوید باید درمسابقات پازلی شرکت کنید.

بازی Head Football دارای سه مود یا حالت بازی است این سه مود عبارت اند از: میشن مود، مولتی پلیر و کریر می‌شود. در مود میشن باید درموقعیت‌های مختلف کنترل بازیکن را به دست بگیرید و بتوانید ان ها را به قهرمان فوتبال تبدیل کنید. بخش دیگر که انلاین است می توان گفت از جذاب‌ترین بخش بازی است، باید به صورت PVP با فوتبالیست های دیگر مسابقه دهید و در جدول رده بندی خود را بالا بکشید. در مود کریر باید تیم خود را از اول بسازید و در لیگ لالیگا قهرمان شوید.

از ویژگی کلیدی بازی می‌توان به گرافیک بی نظیر بازی اشاره کرد. طراحی و گرافیک عالی بازی، نسبت به حجم کمی که بازی دارد یکی از نکات ان است. همچنین شما می توانید بازیکنان در سراسر دنیا را به چالش بکشید و با ان ها به رقابت بپردازید. اکنون می توانید نسخه مود و اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Head Football LALIGA SOCCER 23
بازی Head Football LALIGA SOCCER 23 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *