خانه » بازی » ورزشی » Monster Fishing 2023 – دانلود بازی شبیه‌سازی ماهیگیری 2023 + مود

Monster Fishing 2023 – دانلود بازی شبیه‌سازی ماهیگیری 2023 + مود

آپدیترایگان
Monster Fishing 2023
  • آپدیت
  • نسخه 0.4.33
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Monster Fishing 2023 برای اندروید

Monster Fishing _بازی ماهیگیری و صید موجودات دریای!عنوان یک بازی بسیار جدید و البته سرگرم کننده از استودیوی Nexelon inc برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید برای صیدماهی‌های غول‌پیکر تلاش کنید. ابزارِ ماهیگیری بطور رایگان در اختیارِ شما قرار دارد و فقط باید مهارت خود را بکار بگیرید و تلاش کنید. این بازی یک موقعیتی مناسب و جذاب برای سفر به دور دنیا می باشد. به عنوان یک ماهیگیر شما باید به مکان های مختلف و اقیانوس های متنوع سراسر جهان سفر کنید و انواع ماهی ها را صید کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون  4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.
شما به عنوان یک ماهیگیر در بازی ایفای نقش می کنید و ماهیگیری خود را روی صخره ای در وسط یک اقیانوس بزرگی آغاز می کنید. وظیفه ای که شما در این بازی دارید،این است که که چوب ماهیگیری را در آب بیندازید و ماهی را صید کنید. برای صید ماهی شما باید نمادی را که عبارت Push وجود دارد را نگه دارید و باید صبر کنید تا ماهی گاز بگیرد. وقتی که ماهی گاز کرفت،شما باید سریع اقدام به کشیدن نخ کنید و آن را بالا بکشید. بسیار مراقب باشید و یواش ماهی را بالا بکشید. اگر عجول باشید،در غیر این صورت ماهی از خط شما خارج می شود. اگر به بازی های دریای علاقه دارید،بازی هم Hungry Shark Evolution را نصب کنید.

این بازی بسیار با امتیازاتی که در بازی به دست می آورید می توانید تجهیزات خود را ارتقا دهید و تجهیزات جدیدی را خریداری کنید. وقتی که تجهیزات و ابزار کار پیشرفته ای داشته باشید می توانید انواع نهنگ و ماهی را صید کنید. جذاب است و می تواند یک بازی سرگرم کننده برای اوقات فراغت و ریلکس کردن باشد. بازی به طور واقع گرایانه ای است که شما را مجذوب می کند. اکنون می تواندی نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Monster Fishing 2023
بازی Monster Fishing 2023 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *