خانه » بازی » ورزشی » Final kick 2023 – دانلود بازی ورزشی پنالتی «ضربات‌نهایی» اندروید + مود

Final kick 2023 – دانلود بازی ورزشی پنالتی «ضربات‌نهایی» اندروید + مود

آپدیترایگان
Final Kick: Online Soccer
  • آپدیت
  • نسخه 9.2.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی فوتبالی Final kick 2023 برای اندروید

Final kick : Online football  – ضربه نهایی: فوتبال آنلاین! عنوان یک بازی جذاب و مهیج از استودیوی بازیسازی Ivanovich Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید با تمام قدرت خود ضربات پنالتی بزنید و آن ها را به گل تبدیل کنید. شما در این بازی قادر هستید به زدن گل های تماشایی و دیدنی بپردازید و باید تمام مهارت خود را در شوت زنی و فوتبال به نمایش بگذارید و بهترین عملکرد خود را نشان دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ابتدا بازی برای اینکه شما بتوانید اطلاعاتی از بازی به دست آورید و به محیط آشنا شوید،شما یک بازیکن تقریبا حرفه ای و بر فرض جام جهانی برزیل 2014 را در دست می گیرید. این تست مهارت بیشتر برای این است که مهارت شما را بسنجند و از وضعیت فوتبالی و مهارت هایتان مطلع شوند. بیشتر جنبه یک آزمون مهارت را دارد. پس از این مرحله اولیه شما وارد مرحله اصلی بازی می شوید. نحوه کنترل بازی و شوت زنی بازیکن در این بازی همگی با انگشت و لمس دست شما بر روی گوشی انجام می شود. در ابتدا شما به راحتی شوت می زنید و گل می شود. اما به گذر زمان در مراحل، قدرت تشخیص دروازبان ها هم افزایش پیدا می کند و در زاویه بسیار بدی قرار می گیرید. دیگر شما نمی توانید به راحتی گل بزنید و کار شما سخت تر می شود. اگر علاقه به بازی های فوتبالی دارید ما به شما عناوینی مانند  Score! Hero،Soccer Cup 2022،Soccer Super Star را به شما پیشنهاد می کنیم.

تنها رقیب شما در بازی یعنی دروازه بان ها هستند. به تاثیر گذار ترین مهار توپ های تاریخ در مسابقات قهرمانی برزیل مشغول شوید و از بازی لذت ببرید. این بازی جذاب در قالب گرافیک فوق العاده واقع گرایانه و پر جزئیاتی که دارد،حس کاملا واقعی از بازی فوتبال را به شما القا می کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Final Kick: Online Soccer
بازی Final Kick: Online Soccer توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *