خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی Soccer Cup 2022: Football Game جدید به همراه مود

دانلود بازی Soccer Cup 2022: Football Game جدید به همراه مود

جدیدرایگان
Soccer Cup 2022: Football Game
  • آپدیت
  • نسخه 1.18.1
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 22
  • نظر: 1
محبوبیت 81% 81%

اسکرین شات ها

Soccer Cup 2022: Football GameSoccer Cup 2022: Football GameSoccer Cup 2022: Football GameSoccer Cup 2022: Football Game

دانلود نسخه جدید بازی Soccer Cup 2022 به همراه نسخه مود 

هم اکنون نسخه 1.18.1 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

امروزه می‌توانید همه این بازی‌ها را مستقیماً از فروشگاه Google Play دانلود کنید و می‌توانید لذت واقعی فوتبال را در نوک انگشت خود به دست آورید. علاوه بر این، اگر فضای کوچک و پیکربندی کم در گوشی هوشمند خود دارید اما همچنان می‌خواهید بهترین رابط فوتبالی را بازی کنید، ما به شما Soccer Cup 2022 را پیشنهاد می‌کنیم. این جدیدترین نسخه از سری بازی‌های فوتبال اندرویدی مورد علاقه شما است که شامل تمام جدیدترین ترفندها، بازیکنان و سبک های شوت.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید نسخه اصلاح شده جام فوتبال 2022 را از لینک دانلود زیر دانلود کنید و تیم های پولی معتبر را به صورت رایگان بررسی کنید. و این یک نسخه بدون آگهی از جام فوتبال بدون نیاز به پرداخت های مسدود کننده تبلیغات مانند 79.99 INR است! Soccer Cup 2022 را دانلود کنید و تمام ویژگی های تعبیه شده در یک شاهکار فردی را دریافت کنید.

با جدیدترین نسخه محبوب ترین بازی اندروید ما Soccer Cup 2022! ما هرگز در ارائه سریع‌ترین تغییرات جادویی به شما دیر نخواهیم رسید، و امروز در اینجا استثنایی‌ترین بازی فوتبال، جام فوتبال 2022 را به پایان می‌رسانیم. این بازی برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS توسعه یافته است و یک ویژگی را به شما ارائه می‌کند. -رابط بازی غنی که شامل تقریباً همه چیزهایی است که در یک بازی فوتبال نیاز دارید.

پس از آن، می توانید با فصول حرفه ای، از جمله جام قهرمانان، اروپا، کوپا دل سور، مسابقات، فصل ها و چالش های روزانه روبرو شوید. علاوه بر این، می‌توانید ماموریت‌های روزانه را برای کسب جوایز خلاقانه روزانه مانند بازیکنان تیم، پول بازی و کیت‌های فوتبال تکمیل کنید! به دنبال آن برو!

همچنین می‌توانید از تجربه باشگاه‌های ورزشی مانند FC بارسلونا، لیورپول، لندن A، رئال مادرید، منچستر کلاب و والنسیا در بازیکنان رئالیستی خود از جمله لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، سرخیو راموس، جوردی آلبا، او دمبله و گریزمن لذت ببرید.

دانلود بازی Soccer Cup 2022: Football Game جدید به همراه مود

Soccer Cup 2022: Football Game
بازی Soccer Cup 2022: Football Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات