خانه » بازی » ورزشی » Score! Hero – بازی فوتبال آفلاین خارق‌العاده گل‌بزن!قهرمان اندروید + مود

Score! Hero – بازی فوتبال آفلاین خارق‌العاده گل‌بزن!قهرمان اندروید + مود

آپدیترایگان
Score! Hero
  • آپدیت
  • نسخه 2.75
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Score! HeroScore! HeroScore! HeroScore! Hero

دانلود بازی Score! Hero برای اندروید

Score! Hero  – امتیازِ قهرمان (گل بزن! قهرمان)! عنوان یک بازی بسیار جذاب فوتبالی استودیوی بازیسازی First Touch می باشد. این استودیوبازی هایی را از جمله Dream League Soccer و First Touch Soccer را منتشر کرده است. بازی به صورت مرحله ای است و باید در ان شوت بزنید،پاس بدهید و حرکاتی از این نظیر را انجام دهید و امتیاز به دست بیاورید. به تیم حریف نفوذ کنید و آن ها را شکست دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی به این صورت است که شما با انگشت خود می توانید مسیر توپ را با یک خط مشخص کنید و توپ را وارد دروازه حریف کنید. با گذران مراحل اولیه بازی شما به سطح های بالا تری می روید. همین طور با پیشروی در بازی شما با کنترل و مکانیزم های بازی اشنا می شوید. بازی محیطی کاملا سه بعدی دارد و شما میتوانید آزادانه در زمین بدووید و حرکاتی را که می خواهید انجام دهید. تمام تلاش خود را بکنید تا به یک قهرمان فوتبال تبدیل شوید. توپ را به هم تیمی خود پاس دهید ، شوت هایی قوی تان را به دروازه را پرتاب کنید. در این مسیر قهرمانی باید بسیار تلاش کنید،چالش ها را پشت سر بگذارید،سخت تمرین کنید. سعی کنید به دیوار دفاعی دشمن نفوذ کنید. اگر به بازی های فوتبالی علاقه مند هستید،بازی Soccer Super Star را هم امتحان کنید.

بازی به شما این امکان را می دهد که در محیطی حرفه ای،کنترل های دقیق را به دست بگیرید و یک بازی فوتبالی جذاب را تجربه کنید. بازی گرافیکی جذاب و صدا گذاری هیجان انگیزی را دارد. اگر از طرفداران بازی های فوتبالی هستید،این بازی را حتما نصبکنید و یک تجربه جذابی را برایخود رقم بزنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Score! Hero
بازی Score! Hero توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *