خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی Soccer Super Star مود اندروید

دانلود بازی Soccer Super Star مود اندروید

آپدیترایگان
Soccer Super Star
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 40% 40%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی فوتبالی Soccer Super Star در فراروید!

موضوع بازی:

Soccer Super Star یک بازی شبیه ساز ورزشی چند نفره است. این بازی از استودیوی هنگ کنگی Real Free Soccer برای دستگاه های اندرویدی است. قابل ذکر است که، این بازی شبیه ساز دارای گرافیک مدرن سه بعدی، دوربین داینامیک با نمای سوم شخص است. همچنین تعدادی تفاوت گیم پلی با بازی های مشابه است. شما باید به صورت 3 بر 3 بازی کنید که در ترکیب با یک میدان چشمگیر نیاز به ارزیابی سریع موقعیت، تصمیمات تاکتیکی دارد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

هر کسی می تواند به راحتی یک بازی فوتبال را درک کند و بازی کند. ایجاد یک بازی جدید با مضمون فوتبال کار سختی است – تنها چیزی که لازم است تغییر جزئی نسبت به بازی اصلی است. با این حال، ساختن چیزی واقعاً متفاوت در زمانی که بازی‌های بسیار دیگری مانند این وجود دارد، سخت است. راه های مختلفی برای نزدیک شدن به یک موضوع خاص وجود دارد. در بازی Soccer Super Star کافیست فقط انگشت خود را روی صفحه بکشید تا به توپ ضربه بزنید و آن را وارد دروازه کنید. با پیشرفت در بازی، شوت ها چالش برانگیزتر می شوند و برای شوت ها و تقسیم دفاع به یک استراتژی خوب نیاز دارید.

Soccer Super Star بیش از حد پیچیده نمی شود، اما در حالی که بهترین ضربه را برای ضربه زدن به تجربه ارائه می دهد. همچنان سختی خود را افزایش می دهد. در هر مسابقه قهرمان باشید. در لیگ های رویایی پیشرفت کنید و استراتژی شخصی خود را در بازیها منعکس کنید. تیم یازده نفره خود را مدیریت کنید. به مسابقات هفته ای آفلاین بپیوندید و قهرمان کشور و باشگاه خود باشید. برای حرکت و ضربه به توپ، به راحتی حرکت کنید و انگشت خود را روی توپ بکشید تا با هم حرکت کنید. توپ را طوری شوت کنید تا از دیواره های مدافعان عبور کند و پیروز شوید.

جمع بندی:

یکی از بازی های خفن فوتبالی مخصوص افرادی که عاشق فوتبال هستند. شما میتوانید این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

Soccer Super Star
بازی Soccer Super Star توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *