خانه » بازی » شبیه سازی » FarmVille 3 – بازی شبیه سازی – مدیریتی تک نفره دهکده مزرعه داری‌ 3

FarmVille 3 – بازی شبیه سازی – مدیریتی تک نفره دهکده مزرعه داری‌ 3

آپدیتآنلاینرایگان
FarmVille 3 – Farm Animals
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب FarmVille 3 برای اندروید

FarmVille 3 – Animals – دهکده مزرعه داری 3 – حیوانات! عنوان یک بازی جذاب و دوست داشتنی از سومین سری بازی FarmVille از کمپانی Zynga برای سیستم عامل اندروید می باشد. در سری های اول و دوم این بازی موفقیت های چشمگیری را داشته است. در این بازی مانند سری های قبلش وظیفه گسترش مزرعه خود را دارید و قرار است مشغول رشد و شکوفایی مزرعه سرسبز خود شوید. مزرعه خود را مدیریت کنید و آن را با شکوه سازید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 3.9 از5.0 امتیاز می باشد.

این مزرعه شما هیچ بهره وری در این مدت نداشته است و قرار است شما مدیریت آن را به عهده بگیرید. باید یک برنامه درستی را داشته باشید تا بتوانید این مزرعه را با شکوه بسازید. کار شما بسیار سخت است زیرا که،چندین سال کهاست مزرعه هیچ بهره وری نداشته و هیچ زراعتی در آن انجام نمی گرفت. حال شما وظیفه دارید تا این مزرعه را به روزهای اوج شکوفایی خود برسانید. برای این کار باید دست به کار شوید و با راه اندازی بخش های مختلف به پیشرفت و زراعت این مزرعه کمک کنید. امکانات زیادی برای گسترش مزرعه تان وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. شما کارهای زیادی را در بازی باید انجام دهید مثلا باید به کشت و زراعت چیزهای مختلف بپردازید. همچنین می توانید حیوانات اهلی را نیز پرورش دهید و از محصولات آن ها استفاده کنید.

اگر به بازی های مدیریتی و مزرعه داری علاقه مند هستید،بازی Janes Farm را به شما پیشنهاد می کنیم. بازی دارای طراحی گرافیک سه بعدی بسیار جذابی است که،شما را مجذوب خود می کند. این بازی مناسب برای تمام سنین مناسب است و سرگرم کننده هم می باشد. امکان اجرا بازی به صورت آنلاین را دارید و می توانید با کاربران دنیا بازی کنید. این بازی دارای دو نسخه معمولی و مود می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

FarmVille 3 – Farm Animals
بازی FarmVille 3 – Farm Animals توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *