خانه » بازی » شبیه سازی » Janes Farm – بازی شبیه سازی – مدیریتی «مزرعه‌ جین» اندروید + مود

Janes Farm – بازی شبیه سازی – مدیریتی «مزرعه‌ جین» اندروید + مود

آپدیترایگان
Janes Farm: Farming games
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Janes Farm: Farming games در فراروید!

Janes Farm یک بازی شبیه ساز بسیار جذاب است که،توسط استودیوی Realore می باشد. در این بازی دختری سخت کوش به نام Jane حضور دارد. او در شرایط اوضاع نابسمان اقتصادی در دهه 1930 زندگی می کند. او تصمیم می گیرد تا یک مزرعه کوچکی را بخرد و در ان به زراعت و دامداری بپردازد. امتیاز به دست ورده بازی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.
در بازی Janes Farm شما در نقش کمکی،دختری به اسم Jane هستید. Jane به تازگی یک مزرعه را خریده است تا در ان به کشاورزی و دام داری بپردازد. او می خواهد با گسترس و زراعت کسب درامد کند. او با همکاری و کمک همسر و پدربزرگش قصد دارد که مزرعه را گسترش و توسعه دهد تا پر رونق شود. Jane برای رسیدن به اهداف و خواسته هایش بسیار تلاش می کند و هر ریسکی را می پذیرد. وقتی قصد این کار را داشت اوضاع اقتصادی بد و پر بحران بود. اما او دست از خواسته هایش نکشید و این ریسک را کرد. شما باید به او در مدیریت این مجموعه کمک کنید. باید انواع و اقسام گیاهان و درختان میوه را در این مزرعه بکارید تا با برداشت محصولاتشان به درآمد برسید.
مزرعه شما با اینکه کوچک است اما بخش های متفاوتی دارد. قسمت های مرغداری و دامداری مزرعه نیاز به مراقبت دارد. علاوه بر این کارها شما باید به پرورش حیوانات اهلی بپردازید و با ان ها ارتباط بگیرید. شما می توانید با زراعت و فراورده های حیوانی انواع محصولات غذایی را تولید کنید. از این طریق می توانید کسب درامد کنید. شما با پول های خود می توانید منابع مورد نیاز خود را خریداری کنید. شما به واسطه کارتان با دیگر کشاورزها اشنا می شوید و می توانید باهم مشارکت کنید. بنابراین اگر دوست دارید در ماجراجویی با این دختر باشید و به او کمک کنید،بازی Janes Farm را از فراروید دریافت کنید.
Janes Farm: Farming games
بازی Janes Farm: Farming games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *