خانه » بازی » آرکید » دانلود The Catapult – بازی اکشن-شوتر “منجنیق” اندروید + مود

دانلود The Catapult – بازی اکشن-شوتر “منجنیق” اندروید + مود

آپدیترایگان
The Catapult - Stick man Throw
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

The Catapult - Stick man ThrowThe Catapult - Stick man ThrowThe Catapult - Stick man ThrowThe Catapult - Stick man Throw

دانلود بازی آرکید The Catapult – Stick man Throw برای اندروید

The Catapult – Stick man Throw – منجنیق!عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده از مجموعه بازی های The Catapult از استودیوی بلغارستانی BYV برای سیستم عامل اندروید می باشد. محبوبیت قسمت اول باعث شد تا استودیوی BYV قسمت دوم The Catapult 2 را نیز بسازد. در این بازی جذاب شما باید با منجیق هایی که در اختیار دارید،از قلعه خود در برابر دشمنان محافظت کنید. نگذارید که دشمنان و استیکمن های شیطانی قلعه شما را نابود کنند. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی محتوا و داستانی تکراری و مانند سری های قبل خود دارد. این بازی برای سرگرمی شما است. حال شما باید ‏ استیکمن دشمن شیطانی را نابود کنید تا قبل از اینکه آ« ها شما را نابود کنند. استیکمن ها در 180 سطح از این بازی با توپخانه، برج های محاصره جنگی بزرگ  مبارزه می کنند. شما باید تلاش کنید از قلعه خود در برابر کمانداران و منجنیق های سازه های مختلف دفاع کنید. دشمنان سنگ و تیر پرتاب می کنند تا بتوانند قلعه شما رانابود کنند. پس شما باید با اسلحه، منجنیق و… به آنها حمله کنید و از قلعه خود دفاع کنید.

تیرها و سلاح های خود را ارتقا دهید تا بتوانید استیکمن ها، کمانداران دشمن را در این بازی نابود کنید. تمام جنگ های این بازی بر پایه جنگ افزارهایی موسوم به منجنیق  است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که منجیق چیست؟ منجنیق ها دستگاه هایی چوبی هستند که در جنگ های باستانی از آن ها برای پرتاب سنگ های بزرگ به سمت قلعه و نیروهای دشمن استفاده میشد. پس در این بازی قلعه خود را ارتقا دهید و رشد دهید، به استیکمن کمک کنید تا از قلعه در برابر استیکمن دشمن دفاع کند. این بازی طراحی های بسیار عالی و جذابی دارد. همچنین شما می توانید در رقابت های آنلاین چند نفره به صورت PvP نیز شرکت کنید و جوایز مختلفی را با پیروزی در این رقابت های حساس به دست آورد. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دانلود کنید.

The Catapult - Stick man Throw
بازی The Catapult - Stick man Throw توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *