خانه » بازی » شبیه سازی » Fantasy Island – دانلود بازی شبیه ساز “جزیره فانتزی” اندروید + مود

Fantasy Island – دانلود بازی شبیه ساز “جزیره فانتزی” اندروید + مود

آپدیترایگان
Fantasy Island: Fun Forest Sim
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماجراجویی Fantasy Island: Fun Forest Sim برای اندروید

Fantasy Island: Fun Forest Sim – جزیره فانتزی: ماجراجویی سرگرم کننده جنگل! عنوان یک بازی جذاب شبیه ساز از استودیوی بازی سازی Sparkling Society – Island Village Building Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما وارد دنیایی افسانه ای و هیجان انگیز می شوید. شما باید با قبیله های دیگر تعامل کنید و معمالات اقتصادی را انجام دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی در سبک بازی های شبیه ساز است. شما در این بازی به ساخت سازی با قبایل مختلف می پردازید. در این بازی قبایل مختلفی وجود دارد که در هر جزیره برای خود در حال ساخت شهر رویاییشان می باشند و هر یک از توانایی و قابلیت ها مختلفی را دارند. بازی داستان های پیش زمینه و کوئست های خودشان را دارند. به عنوان مثال یکی از قبایل بازی دزدان دریایی هستند که عاشق اکتشافات و پیدا کردن راز های پنهان هستند. این قبیله به دنبال جمع آوری گنجینه های گرانبها در صندوقچه ها هستند. دورف ها همیشه به اقتصاد و معملات اقتصادی هستند. انها در دل کوه به دنبال گنجینه می باشند تا به وسیله آن برای خود یک شهر معامله ای عالی را بسازند. Dragon Raja یکی دیگر از بازی های جذاب افسانه ای است که می تواند شما را جذب کند.

اگر قصد دارید اقتصاد را بهبود ببخشید هیچ قبیله ای بهتر از قبیله دورف ها وجود ندارد. پس با آنها معاملات اقتصادی انجام دهید و اقتصاد خود را رشد و پیشرفت کنید. دورف های افسانه ای مهارت زیادی در انجام ماموریت های مختلف دارند. هدف اصلی شما در این بازی این است که ساخت ساختمان ها مختلف و تشکیل بزرگترین امپراطوری در جزایر می باشد. همچنین باید کارهای اقتصادی و معاملات خود را گسترش دهید. برای این کار شما باید روابط خوبی با بقیه افراد و قبایل برقرار کنید. اگر از علاقه مندان و طرفداران بازی های افسانه ای و خیالی هستید این بازی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Fantasy Island: Fun Forest Sim
بازی Fantasy Island: Fun Forest Sim توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *