خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود Dragon Raja – بازی نقش آفرینی «اژدهای راجا» اندروید!

دانلود Dragon Raja – بازی نقش آفرینی «اژدهای راجا» اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Dragon Raja
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Dragon Raja برای اندروید

Dragon Raja – اژدهای راجا!عنوان یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت از استودیوی ژاپنی Archosaur Games برای سیستم عامل اندروید میباشد. بازی اژدهای راجا در دسته بازی های نقش آفرینی می باشد. شما در این بازی وارد یک دنیای بزرگ و افسانه ای با صدها و هزاران بازیکن ازسراسر دنیا بازی می شوید و با ان ها بازی می کنید. شما باید با اژدهایی روبه رو شوید و با ان بجنگید. باید شخصیت خود را بسازید و با اژدها مبارزه کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی دراگون راجا از نمای سوم شخص است. با گرافیک جذاب دید کامل 360 درجه به محیط اطراف خود دارید. این بازی حذاب درباره یک‌ موجود افسانهای است که سالها به خوابی عمیق فرو رفته است. حال پس از گذشت سال ها این اژدها از خواب برگشته و‌ قصد تصرف سرزمین مقدس خود را دارد. پس شخصیت مورد علاقه خود را بسازید و آن را شخصی سازی کنید. بعد از اینکه شخصیت خود را ساختید، باید وارد بازی شوید و در این دنیای افسانه ای شروع به جمع آوری امتیاز و آیتم های متنوع کنید. اگر به بازی های استراتژیک و اژدهایی علاقه دارید،بازی Rise of the Kings را حتما نصب کنید.

شما در این بازی رقابت های حماسی زیادی را تجربه می کنید. در این جهان بزرگ، آیتم های گوناگون، لوکیشن های مختلف و دشمنان متعددی در انتظار شما هستند. شما می بایست با ساخت یک شخصیت انحصاری، قهرمان مخصوص خود را طراحی کنید. این بخش با گزینه های متنوعی طراحی شده که به کمک آن ها بازیکنان می توانند شخصیت قهرمان خود را با آیتم های متفاوت شخصی سازی و سفارش سازی کنند. بازی به صورت آنلاین است و با بازیکنان دیگر در سراسر جهان به رقابت بپردازید. رقبای خطرناک و قدرتمند خود را شکست دهید و پیروز بازی شوید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Dragon Raja
بازی Dragon Raja توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *