خانه » بازی » ایفای نقش » Hustle Castle – بازی استراتژی – نقش محور امپراطوری رویایی اندروید!

Hustle Castle – بازی استراتژی – نقش محور امپراطوری رویایی اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Hustle Castle: Medieval games
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژی Hustle Castle: Medieval games برای اندروید

Hustle Castle: Medieval games _قلعه مهمانسرا: امپراطوری رویایی! عنوان یک بازی جذاب،استراتژی از استودیوی My.com B.V برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما در نقش یک فرمانده قلعه قرون وسطس هستید. برای خود ارتشی تشکیل دهید و ان ها را آموزش دهید. از سرزمینتان دفاع کنید و نگذارید که دشمن وارد سرزمین شما شود. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

به عنوان یک فرمانده قلعه باید،افراد جدیدی را به خدمت بگیرید و وظایف مختلفی به آن ها بدهید. به سربازان خود آموزش دهید تا از سرزمین و قلعه شما دفاع کنند. شما دشمن و رقیب های زیادی دارید،باید تلاش کنید تا رقبای خود را شکست دهید. زره های درخشان را به تن جنگجویان کنید تا در جنگ ها آسیب نبینند. جنگجویان تان را تعلیمات نظامی بدهید تا بتوانند رقیب ها را شکست دهند. به فرامانروای ورطه ها نشان دهید که پیروز میدان چه کسی است و آن را شکست دهید. بازی دارای حالت داستانی با صدها مرحله جالب و چالش های بسیار جذاب است.

در مرحله ها شما باید با قهرمان های خود به جنگ اورک ها، غول ها، اسکلت ها و حتی اژدهایان بروید. هر کدام از دشمنان شما روش خاصی برای مبارزه دارند. پس بسیار مراقب باشید و دشمنان خود را دست کم نگیرید. اگر به بازی های دفاع از قلعه علاقه مند هستید،بازی Blades of Brim هم می تواند شما را جذب خود کند. به طور کلی مدیریت قلعه بر عهده شماست و باید به خوبی از قلعه محافظت کنید و آن را گسترش دهید. کارهای مختلفی برای قلعه تان انجام دهید،مثلا ساخت و ساز برج ها و … همه بر عهده شماست. اگر از طرفداران بازیهای امپراطوری و استراتژیکی هستید،قطعا این بازی می تواند شما را به خود جذب کند.

توجه : نسخه های جدید بازی هک نمی شود؛ در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید، به جعبه دانلود اضافه می شود. در زمینه مود سوال نفرمایید.

Hustle Castle: Medieval games
بازی Hustle Castle: Medieval games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *