خانه » بازی » استراتژی » Last Shelter – بازی استراتژیکی ساخت و نبرد «آخرین پناهگاه» اندروید!

Last Shelter – بازی استراتژیکی ساخت و نبرد «آخرین پناهگاه» اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Last Shelter: Survival
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژیکی Last Shelter Survival برای اندروید

Last Shelter Survival – آخرین پناهگاه : بقا! عنوان یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های بقا و استراتژیک از سوی استودیوی بازیسازی IM30 TECHNOLOGY LIMITED برای سیستم عامل اندروید می باشد. داستان بازی به این صورت است که یک ویروسی مرگبار و خطرناک در دنیا شیوع پیدا کرده است. این ویروس باعث می شود که،همه افراد به زامبی تبدیل شوند. حال شما باید تلاش کنید تا بتوانید در این دنیا به بقا ادامه دهید. مسیر پر چالشی را در این بازی دارید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

این ویروس بسیار شیوع پیدا کرده است پس باید مراقب باشید که،تبدیل به زامبی نشوید.خطر تبدیل شدن به زامبی بسیار زیاد است. برای اینکه در این شرایط سخت دوام بیاورید و زنده بمانید،باید منابع و امکانات اولیه را فراهم کنید. هر چقدر به شب نزدیک می شویم اوضاع و شرایط شما وخیم تر می شود. شما باید برای تمام منابعی که نیاز دارید،بجنگید و آن ها را به دست بیاورید. شما در این بازی باید به عنوان یک فرمانده عمل کنید. از بازماندگان و خودتان محافظت کنید و با یکدیگر متحد شوید. برای خود پناهگاهی بسازید و منابع مورد نیاز خود را جمع آوری کنید. تلاش کنید تا در برابر زامبی های از خود محافظت کنید و آن ها را نابود کنید. اگر به بازی هایی که در سبک بقا و زامبی هستند علاقه دارید،بازی Day R Survival Premium را هم حتما امتحان کنید.

یک اتحاد تشکیل دهید و به کمک نیروهای دیگر در برابر زامبی ها مبارزه کنید و از متحدان خود محافظت کنید. این بازی دارای گرافیک و صدا گذاری بسیار عالی می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه : بازی Last Shelter Survival آنلاین و اینترنتی است ؛ هک نمیشود و نسخه مود ندارد.

Last Shelter: Survival
بازی Last Shelter: Survival توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *