خانه » بازی » مسابقه » Crash of Cars – بازی اکشن – شوتر آفلاین نبرد ماشین‌ها اندروید + مود

Crash of Cars – بازی اکشن – شوتر آفلاین نبرد ماشین‌ها اندروید + مود

آپدیتآنلاینرایگان
Crash of Cars
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.08
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماشینی Crash of Cars برای اندروید

Crash of Cars – نبرد ماشین ها!عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازیهای ماشینی ریسنگ از استودیوی بازی سازی Not Doppler برای سیستم عامل اندروید می باشد. این یک بازی چند نفره واقعی است که ماشین های جنگی با یکدیگر مبارزه می کنند. هدف شما در بازی کاملامشخص است، تا جایی که ممکن است تا قبل از نابودی تان تاج های زیادی را جمع آوری کنید. قدرت های مختلف را جمع آوری کنید، از بازیکنان دیگرجلو بزنید و ان ها را نابود کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما با این بازی قطعا یک هیجانی بسیار واقعی را از ماشین سواری تجربه می کنید. جنگ ماشینی را در قالب یک بازی ریسنگ‌ تجربه کنید. از دیگر ماشین ها، تاج های آنان را به سرقت ببرید و در رده بندی مدیران صعود کنید. چندین نقشه مختلف برای مسابقه و نبرد وجود دارد. در بازی باید ماشین رقیبتان را در هر صورت از بین ببرید. تاج های ماشین های دیگر را از آن خود خود کنید. بسیار مراقب باشید،زیرا ممکن است حریف ها شما را کمین بگیرند و از دور خارجتان کنند. بازی دارای حالت آنلاین و‌ آفلاین است. در حالت آفلاین می توانید به صورت تک نفره به بازی در مراحل مشغول شوید. درحالت چند نفره آنلاین بازی،شما می توانید با دیگر بازیکنان واقعی از سراسر جهان به رقابت بپردازید. اگر علاقه به بازی های ریسنگ دارید،بازی Prime Peaks را هم حتما دانلود کنید.

قطعا این بازی می تواندیکی از زیباترین و هیجان برانگیزترین بازیهای ماشینی ریسنگ اندرویدی باشد. همواره می توانید با امکانات قابل خریداری، به خودروی خود توانایی های جدیدتر اضافه کنید و با قدرت بیشتری به نابودی دشمنان و مخالفان بپردازید و خودتان کمتر آسیب ببینید. اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری از نوع مبارزه ای هستید،اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Crash of Cars
بازی Crash of Cars توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *