خانه » بازی » مسابقه » Prime Peaks – دانلود بازی ریسینگ-ماشین‌سواری تپه نورد اندروید + مود

Prime Peaks – دانلود بازی ریسینگ-ماشین‌سواری تپه نورد اندروید + مود

آپدیترایگان
Prime Peaks
  • آپدیت
  • نسخه 34.3
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 5
  • نظر: 1
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ریسینگ Prime Peaks برای اندروید!

Prime Peaks_تپه نبردی!عنوان یک بازی سرگرم کننده بسیار جذاب،در دسته بازی ها ماشین سواری ریسنگ از استودیوی Prime Peaks (A25 Apps) می باشد. این بازی مسابقه ای برای بالا رفتن به نوک قله است. شما در بازی وارد مسیرهای چالش برانگیز و ناهموار می شوید که، باید با اتومبیل خود از این مسیر بگذرید و سالم برسید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی تپه نبردی بر اساس قوانین فیزیک واقعی و نیوتون می باشد که همانطور در ابتدا گفتیم شما باید با انواع متفاوتی از اتومبیل ها از مسیر های ناهمواربگذرید. این مسیر ها پر پیج و خم و بسیار خطرناک می باشد. تمام تلاش خود را بکنید تا از این مسیر ها سالم بگذرید. شما با یک حرکت نادرست ممکن است که، قوانین فیزیک را منقضی کنید. همین باعث نابودی شما و انحراف از جاده می شود. در بازی ماشین خود را کنترل کنید و سکه هایی را که در مسیر وجود دارند را جمع اوری کنید. کنترل ماشین تقریبا اسان است، شما با گاز و ترمز که در صفحه وجود دارد ماشین خود را کنترل می کنید.

در بازی وسیله نقلیه متفاوتی وجود دارد که شما می توانید انتخاب کنید و وارد بازی شوید. با امتیاز های به دست اورده در بازی می توانید ماشین های جدید را خریداری کنید و ان را ارتقا دهید. محیط های مختلفی در بازی وجود دارد که موجب تنوع بازی می شود. از مرحله های چالش برانگیز بگذرید وخود را سرگرم کنید. گیم پلی بازی بسیار سرگرم کننده می باشد و مسیر های بسیار زیبا،گرافیک بالا، همه ی اینها دست به دست هم داده اند تا یک بازی جذاب رابرای شما رقم بزند. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی تپه نبردی را از فراروید دانلود کنید.

Prime Peaks
بازی Prime Peaks توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات