خانه » بازی » آرکید » دانلود Granny – بازی آرکید-تفننی آفلاین ترسناک مادربزرگ اندروید + مود

دانلود Granny – بازی آرکید-تفننی آفلاین ترسناک مادربزرگ اندروید + مود

آپدیترایگان
Granny
  • آپدیت
  • نسخه 1.8.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

GrannyGrannyGrannyGranny

دانلود بازی ترسناک Granny برای اندروید

Granny – مادربزرگ! عنوان یک بازی ترسناک هیجان انگیز از از استودیوی بازیسازی DVloper برای سیستم عامل اندروید می باشد. اولین بازی ازمجموعه ی دوتایی گرانی می باشد. یکی از بهترین و برترین بازی ها در زمینه ترس و وحشت است. بازی به این صورت است که،شما در خانه ی پیرزنی محبوس هستید و همه ی درها قفل هستند. شما برای اینکه بتوانید زندگی کنید، باید از این خانه و از دست پیرزن فرار کنید. باید با کمترین صدا و حرکتی وبدون آنکه این پیرزن متوجه شود فرار کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 می باشد.

در این بازی شما با یک مادربزرگ شیطانی روبه رو هستید. این مادربزرگ ظالم شما را در خانه اش زندانی می کند و حالا شما باید هرطوری که میتوانید از خانه او فرار کنید. برای اینکه زندگی کنید و به بقا ادامه دهید نیاز دارید که از این خانه فرار کنید. بسیار مراقب باشید و سر و صدا نکنید. اگر مادربزرگ سروصدایی بشنود  با شما برخورد بدی می کند. او هر صدایی را می شنود! مثلا اگر چیزی از دست تان روی زمین بیفتد و‌ یا اگر به جایی برخورد کنید،او سریع خودش را به شما می رساند. اگر این اتفاق افتاد و صدایی ایجاد کردید،سعی کنید در کمد لباس یا زیر تخت یا هرجایی که می توانید پنهان شوید. شما می توانید سری دوم بازی را یعنی Granny: Chapter Two، را از فراروید دانلود کنید.

شما برای اینکه بتوانید از این خانه و از دست مادربزرگ فرار کنید،فقط 5 روز وقت دارید. تمام تلاش خود را بکنید تا در این مدتزمان مشخص از خانه مادربزرگ فرار کنید و به زندگی خود ادامه دهید. بازی دارای حجم کمی‌ است و  محتوایی سرگرم کننده را دارد. قطعا با بازی مادربزرگ یک بازی ترسناک بسیار جذاب با گرافیک سه بعدی خوب را تجربه می کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *