خانه » بازی » آرکید » دانلود Stickman Ninja – مبارزه نینجای استیکمن : رقابت های 3 به 3 + مود

دانلود Stickman Ninja – مبارزه نینجای استیکمن : رقابت های 3 به 3 + مود

آپدیترایگان
Stickman Ninja - 3v3 Battle
  • آپدیت
  • نسخه 3.4
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 26
  • نظر: 0
محبوبیت 76% 76%

اسکرین شات ها

Stickman Ninja - 3v3 BattleStickman Ninja - 3v3 BattleStickman Ninja - 3v3 BattleStickman Ninja - 3v3 Battle

دانلود بازی رقابتی Stickman Ninja برای اندروید

Stickman Ninja – 3v3 Battle Arena – نینجای استیکمن: رقابت های 3 به 3 یک! عنوان یک بازی آرکید سرگرم کننده از استودیوی PhanGia برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی در دسته بازی اکشن و مهیج می باشد. بازی مبارزه ای با شخصیت های استیکمن اجرا می شود. شما باید به عنوان یک قهرمان با دیگر مبارزان به مبارزه و رقابت بپردازید. امتیاز به دست آورده بازی درگوگل‌‌ پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی با افسانه های آسیای شرقی و با شخصیت های قهرمانان در انیمه های شرقی را برای شما بهاجرا می گذارد. شما با ایفای نقش به عنوان یک قهرمان‌ باید وارد مبارزاتی جذاب با دیگر مبارزان ماهر شوید و آن ها را در رقابت های رزمی و اکشن شکست دهید. بازی استیکمن نینجا به مانند سایر دیگر در این سبک از بازی ها می باشد. بازی الگو برداری ازبازی های استیکمنی دیگر است. اما با وجود اینکه تقریبا شبیه به بازی های دیگر است اما توانسته بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. تمام مهارت خود را بکار بگیرید بپرید،فرارکنید،مهارت های اولیه ومهم خود را تقویت کنید. قهرمان شخصیت داستان خود را به یک قهرمان فوق العاده تبدیل کنید و با مبارزین دیگر به رقابت بپردازید. اگر به بازی های استیکمنی علاقه دارید،بازی را Stickman Legends: Shadow Fight هم حتما نصب کنید.

شما می‌توانید دربازی کارهایی مثل پرش، جاخالی،فرار و… را انجام دهید. با استفاده از مهارت های متنوعی که دارید می توانید به قهرمانی فوق العاده تبدیل شوید.کنترل بازی بسیار ساده و روان است شما به راحتی می توانید به بازی مسلط شوید. بازی دارای یک گرافیک فوق العاده بسیار جذاب است و علاوه بر آن صداگذاری بازی بسیار عالی و دارای جلوه های صوتی جذابی می باشد. اکنون می‌توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دریافت کنید.

Stickman Ninja - 3v3 Battle
بازی Stickman Ninja - 3v3 Battle توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *