خانه » بازی » آرکید » Granny: Chapter Two – بازی داستانی‌ترسناک مادربزرگ:قسمت‌2 + مود

Granny: Chapter Two – بازی داستانی‌ترسناک مادربزرگ:قسمت‌2 + مود

آپدیترایگان
Granny: Chapter Two
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 71% 71%

اسکرین شات ها

Granny: Chapter TwoGranny: Chapter TwoGranny: Chapter TwoGranny: Chapter Two

دانلود بازی ترسناک Granny: Chapter Two برای اندروید

Granny: Chapter Two – مادربزرگ: قسمت دوم! عنوان دومین بازی بازی ترسناک و هیجان انگیز Granny می باشد. این بازی در دسته بازی های ترسنتک و ادامه برای بقا توسط DVloper برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این سری از بازی مادربزرگ و پدربزرگ شما را در خانه خودشان زندانی می کنند. برای اینکه بتوانید به بقا ادامه دهید،باید سعی کنید از خانه آنها فرار کنید. شما باید بسیار محتاط باشید و مواظب باشید که گیر نیوفتید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در قسمت اول بازی مادربزرگ تنها بود. اما در این قسمت پدربزرگ در کنار مادربزرگ هیولا هستند!یعنی شما با دو هیولا ترسناک رو به هستید، کارشما بسیار سخت تر می شود. شخصیت ترسناک بازی مادربزرگ و پدربزرگ به صداها خیلی حساس هستند و به محض سر و صدای شما به سراغتان می آیند. مادربزرگ همه چیز را طبق معمول می شنود. پدربزرگ خیلی شنوایی درستی ندارد اما اگر متوجه بشود،به شدت برخورد می کند. اگر چیزی را روی زمین بیاندازید و یا به چیزی برخورد کنید، مادربزرگ آن را می شنود و با سرعت به سراغ شما می آید.

پس مراقب باشید که هیچ صدایی را ایجاد نکنید. تمام درهای ورودی خانه قفل هستند. برای این که بتوانید فرار کنید باید همه جای خانه را بگردید، سرنخ ها را پیدا کنید تا بتوانید کلید خروج را پیدا کنید. در این صورت می توانید از این خانه فرار کنید و به بقا ادامه دهید. این بازی جذاب و ترسناک می تواند علاقه مندان به بازی های سبک ترس و بقاء را راضی کند. قطعا این بازی سبک جدیدی در بازی های ترسناک و بقا است که می توانند یک تجربه جذاب و جدیدی باشد. مجموعه ای از چالش ها و صحنه های ترسناک و گیم پلی جذاب باعث شده تا این بازی بتواند مخاطبان زیادی را جذب خود کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Granny: Chapter Two
بازی Granny: Chapter Two توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *