خانه » بازی » آرکید » Sausage Wars.io – بازی آرکید رقابتی جنگ های سوسیسی + مود

Sausage Wars.io – بازی آرکید رقابتی جنگ های سوسیسی + مود

آپدیترایگان
Sausage Wars.io
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.5
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب ارکید Sausage Wars.io در فراروید!

Sausage Wars.io یک بازی فان و سرگرم کننده از استودیوی Crazy Labs by TabTale می باشد. در این بازی شما وارد جنگ و مبارزه با سوسیس ها می شوید. سوسیس ها شکل متفاوتی دارند و شما اشکال متنوعی را از سوسیس ها خواهید دید. برای بقا سوسیس خود تلاش کنید و تمام سوسیس ها را نابود کنید تا پیروز بازی شوید. به سوسیس ها ضربه بزنید و ان ها را از نقشه پرت کنید. امتیاز به دست اورده این بازی جذاب در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما در دنیای سوسیس ها و هاداگ ها با شکل های متنوعی هستید. باید سر سختانه مبارزه کنید بجنگید و سوسیس ها را از میدان به در کنید. در بازی Sausage Wars.io یک سوسیس بدنامی وجود دارد که بازگشته و به دنبال جنگ و تصاحب قدرت است. شما باید به این سوسیس در بازی کمک کنید تا سایر سوسیس ها را شکست دهد و در میدان پیروز شود. سوسیس را هدایت کنید حرکت کند و با توانایی هایی که دارد سوسیس کالباس های دیگر را با ضربه سرش نابود کند. ممکن است از ارتفاع سقوط کنید، در این صورت بازی از اول شروع می شود.

از ویژگی های خوب بازی Sausage Wars.io جذاب عبارت است از: بازی دارای جنگ های سوسیسی هیجان انگیز می باشد. وجود شخصیت های کارتونی در بازی موجب جذابیت بازی می باشد. سوسیس های خود را در نبردها هدایت کنید. بازی اکشن فانتزی و سرگرم کننده می باشد. وجود انواع انواع تله ها مانند چرخ دنده و… وجود سوسیس ها با شکلهای گوناگون و متنوع. این بازی یک گیم پلی سرگرم کننده و چالش برانگیز دارد. علاوه بر گیم پلی جذاب ان گرافیک عالی و صداگذاری مهیج و زیبایی را دارد که در بازی بسیار موثر است. اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و دنیای سوسیسی هستید، بازی Sausage Wars.io را از فراروید دریافت کنید.

Sausage Wars.io
بازی Sausage Wars.io توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *