خانه » بازی » آرکید » Antarctica 88 – بازی آرکید-اکشن ترسناک “منطقه 88 قطب جنوب” برای اندروید

Antarctica 88 – بازی آرکید-اکشن ترسناک “منطقه 88 قطب جنوب” برای اندروید

آپدیترایگان
Antarctica 88: Survival Horror
  • آپدیت
  • نسخه 1.5.8
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ترسناک Antarctica 88 در فراروید!

Antarctica 88 یک بازی ترسناک و ارکید از استودیوی روسی Euphoria Horror Games می باشد. این بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب است. شما باید در این ماجراجویی ترسناک جان سالم به در ببرید. در بازی به عنوان یک مامور از ظرف شوروی می باشید. شما و سایر ماموران عضو یک تیم نجات هستید و باید به منطقه قطب جنوب که ماموریت شما در انجا می باشد سفر کنید. امتیاز به  دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.
شما برای پیدا کردن گروهی که قبلاً روی یک پروژه تحقیقاتی کار می کردند به این منطقه سفر می کنید. شوروی در این منطقه یک پایگاه مخصوص بخ خود را دارد مانند سایر کشورهای دیگر. این پایگاه تحقیقاتی در مکانی به نام منطقه 88 می باشد. شما در نقش یکی از این افراد خود را در گوشه ای از این منطقه پیدا می کنید. از وقتی که به هوش می ایید باید به دنبال این باشید که چه اتفاقی برای شما افتاده است. شما متوجه می شوید که اتفای ترسناک در این منطقه رخ داده است. باید یک سلاح های خود را بردارید و به سراغ چک کردن پایگاه بروید.
همه اطراف شما پر از خون می باشد و هیچکدام از همکاران شما نیستند. شما کم کم متوجه شرایط می شوید و میفهمید که، هیولاهایی ترسناک و عجیب در این منطقه وجود دارند که ممکن است به شما اسیب برسانند. هیولاها دشمن انسان ها هستند و به محض دیدن انسان، به ان ها حمله می کنند. شما این احتمال را در نظر بگیرید که تنها بازمانده این پایگاه هستید و وظیفه پیدا کردن اسناد و از بین بردن این هیولاها را دارید. باید تلاش کنید زنده بمانید. بسیار مراقب باشید و احتیاط کنید ممکن است هیولاها از هر سمت به شما حمله ور شوند. شما باید تلاش کنید خود را از این مکان نجات دهید. بنابراین شما می توانید بازی Antarctica 88 را از فراروید دریافت کنید.
Antarctica 88: Survival Horror
بازی Antarctica 88: Survival Horror توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *