خانه » بازی » آرکید » دانلود Pick Me Up – بازی آرکیدی “منو هم سوار کن!” اندروید + مود

دانلود Pick Me Up – بازی آرکیدی “منو هم سوار کن!” اندروید + مود

آپدیترایگان
Pick Me Up™
  • آپدیت
  • نسخه 1.31
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Pick Me Up™ در فراروید!

Pick Me Up™یک بازی جذاب شبیه ساز از استودیوی بازیسازی tastypill برای اندرویدی ها می باشد. در این بازی شما می توانید در نقش یک راننده تاکسی باشید و مسافران را سوار کنید و به مقصد برسانید. با این کار شما کسب در امد میکنید و سرگرم می شوید. شما شغل زیبایی را دارید با ادم های بسیاری سروکار دارید و زیبایی همه جای دنیا را در مسیر رانندگی میبنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1  از 5.0 امتیاز می باشد.
نحوه بازی Pick Me Up™ بسیار راحت است. برای رانندگی کافی است ضربه بزنید و نگه دارید. با رها کردن ان ترمز گرفته می شود. تلاش کنید از تصادف با وسایل دیگر جلوگیری کنید. پول نقد جمع کنید و قفل ماشین های جدید و زیباتر را باز کنید تا رانندگی بهتری را ارائه کنید. شما علاوه بر کسب درامد در طول مسیر قادرید نقاط دیدنی شهر را هم ببینید و به شهرهای مختلف دنیا سفر کنید و راننده تاکسی بودن را در تمام آن ها تجربه کنید. باید با مسافران سازش کنید و با ان ها برخورد خوبی داشته باشید. بسیار محتاط و مراقب باشید و به درستی رانندگی کنید تا تصادف نکنید.
نباید جان مسافران خود را به خطر بیاندازید و ان ها را ناراضی کنید. کنترلرهای لمسی بازی بسیار ساده می باشد و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانید حرکت کنید. با کسب درآمد می توانید قفل ماشین های دیگر را باز کنید و رانندگی با ان ها را تجربه کنید. در دنیا جستجو کنید و بناهای جدید را کشف کنید. رانندگی کنید و از تصادف و سرعت دوری کنید و در هنگام برخورد به موانع ترمز کنید. بنابراین اگر علاقه به بازی های ماشینی و راننده بودن دارید بازی Pick Me Up™ را از فراروید دریافت کنید.
Pick Me Up™
بازی Pick Me Up™ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *