خانه » بازی » آرکید » دانلود Ninja Dash Run – آپدیت بازی آرکید فرار نینجای سریع اندروید + مود

دانلود Ninja Dash Run – آپدیت بازی آرکید فرار نینجای سریع اندروید + مود

آپدیترایگان
Ninja Dash Run - Offline Games
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.6
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 11
  • نظر: 2
محبوبیت 81% 81%

اسکرین شات ها

‏‏

هم اکنون دانلود بازی اکشن Ninja Dash Run در فراروید!

موضوع بازی:

Ninja Dash Run یک بازی اکشن و مهیج از استودیوی بازیسازی Genera Games می باشد. این بازی بسیار جذاب و اکشن از دنیای افسانه ای است. شما در یک دنیای افسانه ای به عنوان نیجاها و سامورایی های قهرمان ایفای نقش می کنید. بازی داستان قهرمانانه ای دارد و مناسب همه افراد و سنین می باشد. در بازی شما در نقش یکی از نینجاهای قهرمان هستید و باید نینجایی را که دشمنان ربوده اند را نجات دهید. شما در مسیر سختی قرار می گیرید و دشواری های زیادی را خواهید دید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Ninja Dash Run یک عنوان اکشن و هیجان انگیز است که، دارای خط داستانی جذابی است. داستان بازی بدین صورت است که،یکی از نینجاهای بازی توسط یکی از دشمنان دزدیده شده است. حال شما ماموریت پیداکردن او را دارید. شما باید تمام تلاش و مهارت قهرمانانه نینجایی خود را به کار بگیرید تا بتوانید نینجا ربوده شده را نجات دهید. برای نجات جان نینجا شما در مسیری خطرناک و پر چالش قدم می گذارید. دشمنانی که نینجا را گروگان دارند هیولاهایی خطرناک و وحشی هستند.
شما باید در بازی Ninja Dash Run نیروهای ویژه نینجایی خود را تقویت کنید و با استفاده درست از نیرو خود با دشمنان مقابله کنید. سرعت عملی بالایی داشته باشید سریع بدووید از موانع بگذرید و دشمنان را نابود کنید. شمشیر سامورایی کاتانا خود را بگیرید و در بهترین بازی مبارزه ای نینجا به یک جنگجو تبدیل شوید. بازی دارای جلوه های صوتی و گرافیکی فوق العاده ای است که بازی را دوچندان جذاب گرده است.

جمع بندی:

بنابراین اگر به بازی های نینجایی و اکشن علاقه مند هستید! این بازی می تواند گزینه مناسبی باشد. بازی فرار نینجای سریع را از فراروید دریافت کنید.
Ninja Dash Run - Offline Games
بازی Ninja Dash Run - Offline Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. واقعا مودش خداس💋😘🙏♥ مرسی از تیم خیلی خیلی خوب فراروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *