خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Jetpack Joyride مود اندروید

دانلود بازی Jetpack Joyride مود اندروید

آپدیترایگان
Jetpack Joyride
  • آپدیت
  • نسخه 1.76.2
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Jetpack JoyrideJetpack JoyrideJetpack JoyrideJetpack Joyride

هم اکنون دانلود بازی Jetpack Joyride در فراروید!

موضوع بازی:

Jetpack Joyride یک بازی اکشن و جذاب از کمپانی Half brick برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی با توجه به کیفیتی که دارد اما حجم کمی دارد. یکی از محبوب ترین بازی های این کمپانی می باشد.  شما در نقش یک کاراکتر بامزه قرار خواهید گرفت و ماموریت شما نابود کردن ازمایشگاه ها است. شما باید با جت پکی که دارید آزمایشگاه های دشمنان خود را نابود کنید. دشمنان شما همان دانشمندان هستند. کلیت بازی بر همین محور است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Jetpack Joyride تقریبا در سبک بازی های بی پایان دونده ای می باشد. شخصیت شما در بازی به طور خودکار بر روی صفحه بازی حرکت می کند و شما باید ان را از موانعی که در مقابل شما ظاهر می شوند عبور دهید. در طول مسیر مقدار مشخصی سکه طلا جمع آوری کنید. شخصیت بازی در حالت عادی، شخصیت روی زمین می دود و وقتی جت پک را شروع می کنید، بازیکن به سرعت به بالا پرواز می کند و جذاب می شود.

در هر مرحله از بازی Jetpack Joyride باید دشمنان را نابود کنید تا به مخفیگاه آنان که همان ازمایشگاه است برسید و آن را از بین ببرید. بازی دارای کاراکترهای دوست داشتنی و جذاب می باشد. امکان شخصی سازی کاراکتر بازی با تعویض لباس و .. وجود دارد که شما هرگونه که دوست دارید کاراکنر خود را می سازید. در طول بازی ابزارها و سلاح های مختلفی برای شما وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده کنید. شما با استفاده از سلاح های خود نیروهایی که در داخل نیروگاه هسته ای قرار دارند را بزنید و ان ها را نابود کنید.

جمع بندی:

بنابراین اگر به دنبال یک بازی جذاب و ساده برای اوقات فراغت خود هستید! بازی جت سواری را از فراروید دریافت کنید.

Jetpack Joyride
بازی Jetpack Joyride توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *