خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Breaker Fun – Rescue Adventure مود اندروید

دانلود بازی Breaker Fun – Rescue Adventure مود اندروید

آپدیترایگان
Breaker Fun - Rescue Adventure
  • آپدیت
  • نسخه 2.3.5
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ارکید Breaker Fun – Rescue Adventure در فراروید!

موضوع بازی:

Breaker Fun یک بازی ارکید جذاب از استودیو بازی سازی mogame برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید با پرتاب‌های توپ به سمت آجرها، آن‌ها را از بین ببرید و با حل کردن پازل یا معمای هر مرحله، قهرمان داستان بازی را نجات دهید. این بازی، دارای ده‌ها مرحله هیجان‌انگیز و جذاب است که هریک خصوصیات خود را دارند و هیچ‌کدام مشابه یکدیگر نیستند. مردی که در داخل جنگل و یا دیگر محیط‌ها در طناب و یا سناریوهایی دیگر به دام افتاده را نجات دهید. هزاران مرحله مختلف از بازی را پشت سر بگذارید و در هر مرحله این هدف را با موفقیت به اتمام برسانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

شما باید در بازی Breaker Fun تمام آجرهایی را که مانع از فرار مرد از جنگل می شوند خرد کنید. می توانید از استراتژی و مهارت های تیراندازی خود برای شکستن سریع آجرها استفاده کنید تا او را آزاد کنید. بازی دارای بیش از 3000 سطح برای شما وجود دارد. ما تقویت کننده ها و توپ های ویژه ای داریم که به شما در غلبه بر موانع و عبور از سطوح دشوار کمک می کند.
در هر مرحله از بازی Breaker Fun ، شما باید قهرمان بازی را که در جایی در دام است،نجات دهید و این کار را باید از طریق پرتاب‌های دقیق توپ به انجام برسانید. روش بازی به این صورت است که، باید روی صفحه ضربه بزنید و نگه دارید، توپ ها را حرکت دهید و زاویه مناسب را برای شلیک پیدا کنید. سعی کنید تا
جایی که ممکن است آجرها را با یک شلیک بشکنید. همچنین می توانید از انواع مختلف تقویت کننده ها برای پاک کردن آجرها و موانع استفاده کنید.

جمع بندی:

بنابراین تمام آجرها و موانع را هدف بگیرید و خرد کنید تا تله را از بین ببرید و مرد را نجات دهید. اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی ها هستید، می توانید بازی جذاب شلیک توپ را از فراروید دریافت کنید.

Breaker Fun - Rescue Adventure
بازی Breaker Fun - Rescue Adventure توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *