خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Bus Rush 2 مود اندروید

دانلود بازی Bus Rush 2 مود اندروید

آپدیترایگان
Bus Rush 2
  • آپدیت
  • نسخه 1.20.08
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Bus Rush 2Bus Rush 2Bus Rush 2Bus Rush 2

هم اکنون دانلود بازی Bus Rush 2 در فراروید!

موضوع بازی:

Bus Rush 2 یک بازی جذاب هیجان انگیز از از استودیوی Play365 می باشد. شما باید از بین 4 کاراکتر متفاوت برای بازی به نام های Roy، Zoey، Darryl، Katie یکی را انتخاب کنید و در ریو دو ژانیرو و دیگر سناریوها به دوندگی بپردازید. بپرید و به چپ و راست حرکت کنید و از موانع مختلف اجتناب کنید و با کاربران دیگر از سراسر جهان در جالت چند نفره رقابت کنید. همچنین، شما می توانید شخصیت خود را هر طوری که دوست داریدبا لباس، شلوار و کفش های مختلف سفارشی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Bus Rush 2،شما باید کاراکتر اسکیت‌باز دلخواه خود را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید و با سایر حریفان در سراسر جهان وارد رقابت شوید. این بازی یکی از کامل ترین بازی های چند نفره دویدن در آندروید است. با سایر کاربران سراسر جهان در حالت چند نفره بازی کرده و تمام سکه ها را جمع آوری کنید. سکه های موجود در مسیر را جمع آوری کنید و اقلام و قدرت خود را مثل آهن ربا و چکمه و غیره را ارتقا دهید. در Bus Rush 2 می توانید از میان 4 شخصیت مختلف بازی یکی را انتخاب کنید، و اقلام مختلف مانند تی شرت، شلوار و کفش را برای آنها انتخاب کنید.

سعی کنید به حالت جدید چند نفره بازی Bus Rush 2 بروید که در آن می توانید با مردمر سراسر جهان مسابقه دهید. گذر از موانع، پرش از روی سکوها و افزایش دادن سرعت اسکیت‌سواری در جاده‌های بی‌پایان و… از مهم‌ترین چشم‌اندازهای این بازی به شمار می‌روند. اگر شما هم به سری بازی‌های سبک رانر علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این بازی، رقابتی مهیج و جذاب را با سایر پلیرهای سراسر دنیا تجربه کنید.

جمع بندی:

بنابراین علاوه بر فرار از دست افرادی که در تعقیبتان هستند باید مراقب باشید که تصادف نکنید. از روی موانع کم ارتفاع بپرید و از زیر پل ها عبور کنید. شما می توانید بازی جذاب را از فراروید دریافت کنید.

Bus Rush 2
بازی Bus Rush 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *