خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Rider مود اندروید

دانلود بازی Rider مود اندروید

آپدیترایگان
Rider
  • آپدیت
  • نسخه 1.6.6.2
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 101
  • نظر: 0
محبوبیت 91% 91%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Rider در فراروید!

موضوع بازی:

Rider یک بازی اعتیاد اور بسیار جذاب از از استودیوی بازی سازی Ketchapp می باشد. یک بازی تفننی جالب با گرافیک نئونی بسیار زیبا و محیطی که هیچ گاه به پایانش نمی‌رسید. وقت آن است که سوار موتور سیکلت تان شوید و مثل حرفه های بپرید و حرکات آکروباتیک خطرناک انجام دهید. شما باید از بین موتورهای موجود یکی را انتخاب کنید و در مسیر خود شروع به حرکت کنید و از موانعی که بر سر راهتان قرار دارد دوری کنید و امتیازات موجود را جمع آوری کنید و پاداش دریافت کنید. بدین ترتیب مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید. همچنین می توانید امتیازاتی را که به دست می آورید با سایر بازیکنان مقایسه کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Rider از هیچ یک از پدال های گاز و ترمز استفاده نکرده است. تنها راه کنترل و جلو رفتن در بازی تعادل در سرعت و استفاده ی مناسب از سرعت موتور می باشد. در بازی‌های رکوردی تنها هدف به ثبت رساندن یک امتیاز بود، اما حالا نه تنها باید امتیاز مناسبی را در این دسته از بازی ها، از خود به ثبت برسانید، بلکه با چالش‌های مختلفی نیز رو به رو خواهید شد.
هر کدام از چالش ها به نوعی باعث می‌شوند که بدانید هم چنان مهارت کافی برای به پایان رساندن مراحل را ندارید. در بازی Rider همه چیز ساده و آسان است. علاوه بر موانعی که در طول مسابقه با آن‌ها رو به رو خواهید شد، مسیر‌ها نیز به مرور زمان پیچیده‌تر می‌شوند. ترکیب‌شان با این موانع ممکن است به قدری شما را ناراحت کند. بازیکنان بازی Rider با بیش از 100 چالش مختلف رو به رو هستند که این چالش‌ها به مرور زمان بیشتر و بیشتر خواهد شد.

جمع بندی:

پس در نتیجه موتور خود را انتخاب کنید، بازی را شروع کنید و از مسیر‌هایی که با نور نئونی مشخص شده‌اند عبور نمایید. شما می توانید بازی جذاب موتورسوار را از فراروید دریافت کنید.
Rider
بازی Rider توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *