خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Infinite Stairs مود اندروید

دانلود بازی Infinite Stairs مود اندروید

آپدیترایگان
Infinite Stairs
  • آپدیت
  • نسخه 1.3.135
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی آرکید Infinite Stairs در فراروید!

موضوع بازی:

Infinite Stairs یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور در سبک بازی های آرکید از استودیوی بازیسازی NFLY STUDIO می باشد. همانطور که از عنوان بازی هم مشخص است شما با پله هایی سر و کار دارید که باید تا میتوانید از آنها بالا بروید و بیشترین امتیاز ممکن را کسب نمایید. البته این کار چندان هم آسان نیست. رفته رفته بازی سخت تر شده و ادامه آن چالش برانگیز خواهد شد. بازی از کاراکتر های متفاوتی برخوردار میباشد که به کاربران حس تکراری بودن منتقل نشود. شما میتوانید که از میان ده ها کاراکتر متفاوتی که در اختیار شما قرار دارد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Infinite Stairs باید بتوانید با زیرکی تمام از پله‌ها عبور کنید و به سمت اولین پله صعود کنید. در طی انجام این کار با موانع مختلفی روبه رو می شوید. باید روی حرکت شخصیت در هر سطح از پله ها تمرکز کنند. در حالی که کار ممکن است ساده باشد، اگر بازیکن برای لحظه ای تمرکز خود را از دست بدهد و باعث شود شخصیت یک مرحله را از دست بدهد.

اگر بازیکنان در Infinite Stairs حوصله دویدن های انفرادی را ندارند، می توانند بازیکنان دیگر را در یک چالش PvP بلادرنگ به چالش بکشند. بازیکنان به طور مداوم در بسیاری از حالت‌های پیچیده با یکدیگر مبارزه می‌کنند. تله‌ها یا موانع زیادی ایجاد می‌کنند تا حریف پله‌ها را ترک کند و برنده شود. البته، جوایز آن حالت‌ها همیشه به لباس‌هایی مربوط می‌شود که همه در آن شرکت کنند و جامعه‌ای پر جنب و جوش را بسازند.

جمع بندی:

بازی از کنترلر های ساده ای نیز برخوردار میباشد. برای اینکه شما بتوانید به سادگی بازی را ادامه دهید و بهترین نتیجه را دریافت کنید. به همین صورت شما میتوانید که به سادگی تمامی پله ها را بالا بروید و یک رکورد فوق العاده را به ثبت برسانید. شما می توانید بازی جذاب پله های بی نهایت را از فراروید دریافت کنید.

Infinite Stairs
بازی Infinite Stairs توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *